آب باغ های قدیمی منطقه طارم سفلی تامین شد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، فاطمه خمسه روز یکشنبه در جلسه مشترک پیگیر تخصیص 25 میلیون متر مکعب آب شاهرود که با حضور موسوی مدیرکل دفتر مدیریت پیوسته منابع آب حوضه آبریز دریای خزر و دریاچه ارومیه، فرخزاد معاون عمرانی استانداری، حیمد پویا مدیر عامل شرکت آب منطقه ای قزوین که در محل شرکت مدیریت منابع آب ایران برگزار گردید اظهار کرد: برداشت آب از محل مخزن سد سفید رود، برای روستا هایی که دارای باغات قدیمی می باشند، در صورت امکان و دارا بودن توجیهات فنی و عدم وجود معارضات اجتماعی از محل تخصیص 25 میلیون متر مکعب برای صدور مجوز به شرکت آب منطقه ای معرفی می شوند.

آب باغ های قدیمی منطقه طارم سفلی تامین شد

به گفته وی همچنین برای طرحهای دارای پروانه بهره برداری و همچنین طرحهای عمومی که مشمول کلیه بهره برداران می گردد، صدور مجوز تخصیص بلامانع است.

خمسه درادامه با قدر دانی از کوشش های اجرا شده، از پیگیری و همراهی مسولین ارشد استان بویژه استاندار محترم، معاونین ایشان و مدیران شرکت آب منطقه ای استان قدر دانی کرد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین اضافه نمود با توجه به مغایرت در مساحت اراضی و باغات موجوددر بعضی از روستا ها، مقرر شد در جلسات مشترک آب منطقه ای و جهاد کشاورزی مغایرت های موجود رفع گردد.

خمسه با اشاره به این نکته که برای بخش اعظمی از این سهیمه تخصیصی، پروانه و مجوز بهره برداری صادر گردیده است خاطر نشان ساخت : با رایزنی با مدیران شرکت مدیریت منابع آب ایران مقررشد برای متقاضیان دارای مجوز شرایط لازم برای اجرای طرح های کشاورزی هموار گردد.

به گفته وی در حال حاضر از میزان 25 میلیون متر مکعب تخصیص آب شاهرود به استان قزوین تا کنون برای 15 میلیون متر مکعب مجوز بهره برداری صادر و برای 10 میلیون متر مکعب باقی مانده نیز در کوشش هستیم مجوز بهره برداری دریافت کنیم.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین ابراز امیدواری کرد با تخحصیص این میزان آب مشکل آب رسانی به باغات منطقه طارم سفلی که قطب فراوری زیتون کشور محسوب می گردد حل گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1787

به "آب باغ های قدیمی منطقه طارم سفلی تامین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آب باغ های قدیمی منطقه طارم سفلی تامین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید