آذربایجان غربی سراسر رنگ خون گرفت ، تنها 3 شهرستان در شرایط نارنجی کرونایی قرار دارند

به گزارش بلاگ پو، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: تنها 3 شهرستان سلماس، اشنویه و چایپاره در شرایط نارنجی کرونایی قرار دارند و مابقی شهرستان ها با ادامه سیر صعودی تعداد مبتلایان در شرایط قرمز قرار گرفته اند.

آذربایجان غربی سراسر رنگ خون گرفت ، تنها 3 شهرستان در شرایط نارنجی کرونایی قرار دارند

به گزارش خبرنگاران آذربایجان غربی؛ جواد آقازاده با بیان اینکه شرایط آذربایجان غربی در فوق هشدار قرار گرفته است، بیان کرد: هر روز که می گذرد تعداد مبتلایان به کرونا در استان افزایش یافته و روز به روز به تعداد شهرستان های با شرایط قرمز کرونایی اضافه می شود که به معنی فشار بیشتر بر کادر درمان می باشد.

وی در ادامه با اشاره بر اینکه تعداد مبتلایان به کرونا طی 24 ساعت گذشته از مرز هزار نفر عبور کرده بیان نمود: تعداد مبتلایان به کرونا طی 24 ساعت گذشته به تعداد بی سابقه یک هزار و 61 نفر رسیده است که به معنی عبور استان از شرایط هشدار و قرار گیری در بحران است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی شرح داد: تنها 3 شهرستان سلماس، اشنویه و چایپاره در شرایط نارنجی کرونایی قرار دارند و مابقی شهرستان ها با ادامه سیر صعودی تعداد مبتلایان در شرایط قرمز قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: با احتساب مبتلایان جدید تعداد کل افرادی که تا به امروز به این ویروس مبتلا شده اند 132 هزار و 799 نفر بوده که از این تعداد 3 هزار و 877 هزار نفر جان خود را بر اثر ابتلا به این بیماری از دست داده اند.

آقازاده اظهار کرد: اینکه بیشتر شهرستان های استان در شرایط قرمز کرونایی قرار گرفته اند نشان دهنده شرایط نامناسب می باشد که برای قطع ادامه این فرایند صعودی و خطرناک همه گیری این بیماری نیازمند مشارکت بیش از پیش مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی، اجرای طرح 50 درصد ظرفیت کارکنان در ادارات هستیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 46613

به "آذربایجان غربی سراسر رنگ خون گرفت ، تنها 3 شهرستان در شرایط نارنجی کرونایی قرار دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذربایجان غربی سراسر رنگ خون گرفت ، تنها 3 شهرستان در شرایط نارنجی کرونایی قرار دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید