آنچلوتی: یوونتوس برای ناپولی بیش از اندازه دست نیافتنی است

به گزارش بلاگ پو، سرمربی ناپولی می گوید سبقت دریافت از بانوی پیر در کورس قهرمانی سری A برای مردان او هدف بسیار دشواری است.

آنچلوتی: یوونتوس برای ناپولی بیش از اندازه دست نیافتنی است

به گزارش خبرنگاران ، کارلو آنچلوتی سرمربی ناپولی می گوید اگرچه تیمش طی سال های اخیر یکی از اصلی ترین رقبای یوونتوس در کورس قهرمانی سری A بوده است اما شاید سال جاری هم آنها نتوانند بر بانوی پیر غلبه نمایند.

ناپولی طی سه فصل گذشته با راهنمایی مائوریتزیو ساری جزو سه تیم برتر سری A بوده و فصل گذشته هم تا هفته های سرانجامی شانس سرانجام دادن به سلطه بیانکونری بر کالچو را داشت اما در نهایت آن را از دست داد. دوباره نایب قهرمان شد. این تیم در فصل جاری هم اما با فاصله ای 8 امتیازی پایین تر از یوونتوس واقع شده است و این در حالیست که هفده هفته هم از فصل گذشته است.

آنچلوتی درباره شانس موفقیت تیمش برای سبقت دریافت از یوونتوس صدرنشین به نشریه کوریره دلاسرا گفت: من فکر می کنم که هر یک از اعضای تیم ما باید به خودشان انگیزه بدهند اما مقایسه کردن خودمان با دیگران اشتباه است. ما باید خودمان را با خودمان مقایسه کنیم. به عنوان مثال اگر شما می خواهید به بازیکنی مثل لئو مسی تبدیل شوید، باید از یکسری خصلت های ژنتیکی هم بهره مند باشید اما شما می توانید هر روز تمرین کنید تا بازیکن بهتری شوید. در مورد مقایسه تیم ها هم وضعیت همین است.

کارلتو اضافه کرد: اگر من می گویم که ما باید خودمان را برای کوشش برای شکست دادن یوونتوس متعهد بدانیم، حرف از تحقق هدفی می زنم که بیش از اندازه از دسترس ما دور است با این حال من اینجا هستم تا برنده باشم. هدفم هم داشتن تیمی است که تا انتهای فصل بجنگد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3644

به "آنچلوتی: یوونتوس برای ناپولی بیش از اندازه دست نیافتنی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: یوونتوس برای ناپولی بیش از اندازه دست نیافتنی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید