اتفاقی که در استقلال افتاد، تولید ده ها پیشکسوت برای سال های آینده

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در سالهای اخیر مسائل متعددی داشته و ثمره این مسائل، کوتاهی دست این تیم از جام ها و موفقیت های داخلی و بین قاره ای بوده است. اما یکی از مسائل بزرگ این تیم، روند نامناسبی بود که در سالهای گذشته در جابجایی این تیم دیده شد.

اتفاقی که در استقلال افتاد، تولید ده ها پیشکسوت برای سال های آینده

باتوجه به این که هر بازیکنی که حتی برای مقطعی کوتاه عضویت استقلال و پرسپولیس را داشته باشد، پس از بازنشستگی و آویختن کفش ها ادعای پیشکسوتی این دو باشگاه را دارد، سیاستگذاران باشگاه استقلال تنها به تولید ده ها پیشکسوت برای سالهای آینده این باشگاه پرداخته اند.

در تیم استقلال موردهایی هستند که کمتر از یک نیم فصل عضویت این تیم را داشته و شاید دقایق حضور آنها در زمین برای آبی پوشان سه رقمی هم نشده، اما امروز داعیه پیشکسوتی این باشگاه را دارند، در مورد آن اظهار نظر کرده و الی آخر.

تیمی از پیشکسوتان باسابقه استقلال که اکثر آنها سالها برای این تیم بازی کرده اند

مدیران سالهای اخیر استقلال با روندی که در جابجایی پیش گرفتند و پای ده ها بازیکن را برای مقاطع کوتاه به این تیم باز کردند، عاملی هستند تا این تیم در آینده به لحاظ داشتن پیشکسوت هم رکورد شکنی کند.

مهدی مومنی، محمدرضا خرسندنیا، علیرضا رمضانی، میلاد شعبانلو، آرش افشین، بختیار رحمانی، عباس محمدرضایی، محمدحسین کنعانی زادگان، میعاد یزدانی، علیرضا سیار، حسن بیت سعید، حسین حیدری، ارشیا بابازاده، یعقوب کریمی، عظیم گوک، اللهیار صیادمنش، روح الله باقری، فرشاد محمدی مهر، میثم تیموری و... تنها بخشی از بازیکنان ایرانی هستند که مدت نسبتا کوتاهی حضور در استقلال را تجربه کرده و و بازدهی چندانی هم نداشتند، اما می توانند در سالهای بازنشستگی خودشان را پیشکسوت استقلال بدانند.

تعداد قابل ملاحظه ای هم بازیکن خارجی را می توان به این جمع اضافه نمود که به عنوان نمونه تنها می توان به بخشی از آنها اشاره کرد.

نفراتی مثل رینالدو، عادل شیحی، بویان نایندف، پرو پییچ، الحاجی گرو، نیومایر، طارق همام، منشا و ایسما نیز خارجی هایی هستند که به واسطه حضور کوتاه مدت در استقلال می توانند در سالهای آینده داعیه پیشکسوتی این باشگاه را داشته باشند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 13015

به "اتفاقی که در استقلال افتاد، تولید ده ها پیشکسوت برای سال های آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاقی که در استقلال افتاد، تولید ده ها پیشکسوت برای سال های آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید