اختصاص 6 میلیارد تومان برای ساخت مرکز آموزشی بهورزان

به گزارش بلاگ پو، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان گفت: پروژه ساخت مرکز آموزشی بهورزان با اعتباری افزون بر 6 میلیارد تومان کلنگ زنی شد که تا دوسال آینده تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

اختصاص 6 میلیارد تومان برای ساخت مرکز آموزشی بهورزان

به گزارش خبرنگاران، دکتر حبیب الله موسوی بهار امروز- چهارشنبه 4 اردیبهشت- در آئین کلنگ زنی مرکز آموزش بهورزی و پایگاه سلامت الزهرا (س) همدان، اظهار کرد: مرکز آموزش بهورزان سال ها در بنایی کهنه و فرسوده مستقر بود و برای بهورزانی که شبانه روزی به مدت دوسال در آن مستقر بودند، شایسته نبود.

وی اضافه کرد: با وجود اینکه بهورزان دوران تحصیلی دانشگاهی ندارند، با این حال یکی از ارکان مهم پیشگیری و مراقبت در حوزه درمان هستند و زحمات زیادی می کشند.

موسوی بهار مطرح نمود: با تخلیه این مکان بهورزان به مکان کلینیک شیخ الرئیس منتقل شده و با ساخت این مرکز به همین مکان بازمی گردند و با توسعه ساختمان موردنظر احتمال جذب برای آموزش از خارج استان نیز وجود دارد و باید برنامه ای داشته باشیم.

کامران گردان، رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز درباره مجوزات قانونی ساخت این مرکز گفت: از آنجایی که خدمات پزشکی جز خدمات عام المنفعه است در دفترچه عوارض تخفیفات زیادی برای این مراکز درمانی درنظر گرفته ایم. با مشورت با شهردار حداکثر تخفیفات را برای این مجموعه لحاظ خواهیم کرد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان نیز گفت: مرکز آموزش بهورزان شهرستان همدان در مساحتی افزون بر 2 هزار متر مربع و با اعتبار 6 میلیارد تومانی کلنگ زنی شد.

خیراندیش اضافه کرد: این مکان به منظور آموزش بهورزان شاغل در خانه های بهداشت به مدت دو سال ساخته خواهد شد.

رئیس مرکز بهداشت همدان به اعتبار مورد احتیاج پروژه اشاره و اعلام کرد: کل اعتبار مورد احتیاج 6 میلیارد تومان است که از بودجه طرح تحول سلامت برای آن در نظر گرفته شده و 500 میلیون تومان نیز از اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه منتظر صدور پروانه ساخت هستیم، ادامه داد: امیدواریم شهرداری مساعدت لازم را برای صدور پروانه ساخت در نظر بگیرد چرا که خدمات این مجموعه عام المنفعه است.

خیراندیش توضیح داد: فضاهای پیش بینی شده این مرکز شامل واحد آموزشی، خوابگاه برادران و خواهران، سالن جلسات، کتابخانه و سالن غذاخوری و پایگاه سلامت الزهرا در طبقه اول خواهد بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6501

به "اختصاص 6 میلیارد تومان برای ساخت مرکز آموزشی بهورزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 6 میلیارد تومان برای ساخت مرکز آموزشی بهورزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید