استراماچونی نشان داد که احتیاج به فرصت دارد، تبریزی چیپ نزده که سرزنش گردد

به گزارش بلاگ پو، صمد مرفاوی معتقد است تبریزی می تواند مهاجم خوبی برای استقلال باشد به شرطی که طرفداران از او حمایت و کادر فنی هم به اعتماد نمایند.

استراماچونی نشان داد که احتیاج به فرصت دارد، تبریزی چیپ نزده که سرزنش گردد

به گزارش ، صمد مرفاوی پیشکسوت استقلال درباره دیدار استقلال و گل ریحان البرز که با صعود آبی پوشان پایتخت به یک هشتم نهایی جام حذفی همراه شد اظهار کرد: بازی خوبی بود و از لحاظ روحی و روانی می تواند یاری زیادی به استقلال بکند تا این پیروزی ها در لیگ هم ادامه داشته باشد و استقلال به جایگاهی که شایسته آن است برسد.

وی ادامه داد: البته استقلال هنوز مشکلاتش را دارد. این تیم در دفاع ضعف دارد، در حمله ها پرتعداد حاضر نمی شوند و بازیکنانی مثل تبریزی اعتماد به نفس لازم را ندارند. همین که این بازی با برد برای استقلال به اتمام رسید، جای شکر دارد و استراماچونی می تواند تیمش را برای بازی های بعد جمع و جور کند.

مهاجم پیشین استقلال درباره افت تبریزی و هدر دادن پنالتی توسط این بازیکن توضیح داد: تبریزی بازیکن توانمندی بوده است که به استقلال آمده است، اما در طول این مدت اعتماد به نفس او کم شده است و فشار عوامل درونی و طرفداران باعث شده تا این کاهش اعتماد به نفس بیشتر باشد و تبریزی این گونه افت کند. تبریزی کیفیت فنی لازم را دارد و سرمایه استقلال است و باید به این سرمایه ها بها داد و آن ها را زنده کرد که حیات این بازیکنان به نفع تیم است. وظیفه طرفداران روحیه دادن است نه از بین بردن آن. تبریزی می تواند مهاجم خوبی برای استقلال باشد اگر کادر فنی هوای او را داشته باشد و به او فرصت دهد. پنالتی خراب کردن هم طبیعی است؛ او پنالتی را مثل برخی ها چیپ نزده است که بخواهند سرزنشش نمایند.

مرفاوی درباره عملکرد کلی استراماچونی با استقلال گفت: اگر بخواهیم طبق آمار آنالیز کنیم، استقلال عملکرد خوبی با استرا نداشته است، اما باید به او فرصت داد. بازیکنان تازه دارند هماهنگ می شوند و می توان آینده خوبی برای آن ها متصور بود.

منبع:ایسنا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 12672

به "استراماچونی نشان داد که احتیاج به فرصت دارد، تبریزی چیپ نزده که سرزنش گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی نشان داد که احتیاج به فرصت دارد، تبریزی چیپ نزده که سرزنش گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید