استقبال مردم از گوشی های نسل پنجم در نبود شبکه های نسل پنجم!

به گزارش بلاگ پو، در شرایطی که شبکه های نسل پنجم در اکثر نقاط دنیا هنوز در دسترس نیستند، مردم خرید گوشی های سازگار با این شبکه ها را پیشاپیش شروع نموده اند.

استقبال مردم از گوشی های نسل پنجم در نبود شبکه های نسل پنجم!

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دیجیتال ترندز، از راه رسیدن شبکه های نسل پنجم ارتباطی تاثیر شگرفی بر روی خدمات درمانی، حمل و نقل، صنعت رباتیک و غیره می گذارد و از همین رو به نظر می رسد استقبال از این شبکه ها بسیار گسترده تر از حد انتظار باشد.

در حال حاضر خدمات نسل پنجم تنها در چند شهر دنیا به صورت محدود و آزمایشی ارائه می گردد ولی گزارش موسسه تحقیقاتی کانترپوینت نشان می دهد اکثر کاربرانی که در ماه می گوشی های هوشمند نسل پنجم خریداری نموده اند در نقاطی زندگی می نمایند که این خدمات هنوز ارائه نمی گردد.

در مقابل در ماه می، تنها یک سوم گوشی های نسل پنجم دنیا در شهرهایی به فروش رفته اند که در آنها خدمات نسل پنجم تلفن همراه در دسترس است. بر همین اساس می توان نتیجه گرفت مردم نمی خواهند از سیر پیشرفت فناوری عقب بمانند.

انتظار می رود تمامی شرکت های بزرگ سازنده گوشی در دنیا تا قبل از خاتمه سال 2019 گوشی های نسل پنجم خود را به بازار بفرستند. در این میان تنها اپل یک استثنا محسوب می گردد. لازم به ذکر است در سال 2019 بیش از 5 میلیون گوشی نسل پنجم تنها در امریکا به فروخته شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8933

به "استقبال مردم از گوشی های نسل پنجم در نبود شبکه های نسل پنجم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال مردم از گوشی های نسل پنجم در نبود شبکه های نسل پنجم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید