استقلال میزبان دربی 31 شهریور است ، تنها 10 درصد سکوهای دربی برای پرسپولیسی هاست

به گزارش بلاگ پو، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: باشگاه استقلال میزبان شهرآورد سی و یکم شهریور است و طبق آیین نامه مسابقات لیگ برتر 90 درصد ورزشگاه در اختیار هواداران این تیم قرار خواهد داشت.

استقلال میزبان دربی 31 شهریور است ، تنها 10 درصد سکوهای دربی برای پرسپولیسی هاست

ایرنا نوشت: سعید فتاحی گفت: بیش از دو سال است که بلیت فروشی مسابقات لیگ برتر به باشگاه ها واگذار شده است و امسال این بلیت فروشی به صورت الکترونیک انجام خواهد شد.

وی افزود: در این فصل با کمک و همکمک وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ انقلابی بزرگ در بلیت فروشی صورت گرفته است و امیدواریم این اتفاق به بهترین شکل انجام شود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: امیدواریم روزی فرا برسد که باشگاه های ایرانی بتوانند حق پخش تلویزیونی خود را دریافت کنند تا هزینه هایشان تامین شود.

فتاحی شرح داد: قرار بود هفته چهارم لیگ برتر روزهای 27 و 28 شهریور برگزار شود اما با توجه به این که ورزشگاه آزادی میزبان مسابقات انتخابی المپیک والیبال توکیو است امکان برگزاری بازی های لیگ برتر وجود نداشت. این موضوع باعث شد تا شهرآورد در روز یکشنبه برگزار شود.

وی تاکید کرد: باشگاه استقلال میزبان شهرآورد سی و یکم است و طبق آیین نامه مسابقات لیگ برتر 90 درصد ورزشگاه در اختیار این تیم قرار خواهد داشت. فصل گذشته نیز قرار بود چنین اتفاقی بیفتد اما با توجه به این که باشگاه استقلال گفت زیرساخت ها فراهم نیست سکوهای ورزشگاه آزادی به صورت مساوی بین تماشاگران دو تیم قرار گرفت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 11470

به "استقلال میزبان دربی 31 شهریور است ، تنها 10 درصد سکوهای دربی برای پرسپولیسی هاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال میزبان دربی 31 شهریور است ، تنها 10 درصد سکوهای دربی برای پرسپولیسی هاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید