استیلی: سازمان بازرسی به قرارداد شفر ورود کند

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران ، حمید استیلی درباره امکانات مورد احتیاج تیم ملی امید حرف هایی دارد: بعد از تیم ملی بزرگسالان، تیم ملی امید در اولویت است. در حال حاضر مسئولان هم همکاری کردند که بازیکنان مورد احتیاج را در اختیار داشته باشیم. در اردوی قبلی به خاطر شرایط جوی، می خواستیم به عمان برویم اما به خاطر مشکلاتی که بازیکنانمان داشتند مجبور بودیم در تهران بمانیم. زمانی که در قرار شد در تهران بمانیم، زمینی را برای تمرین تهیه کردیم اما با توجه به شرایط جوی، هیچ جا نمی توانستیم تمرین کنیم. اردوی خوبی داشتیم و بعد به عمان رفتیم و در یک بازی تدارکاتی نتیجه خوبی هم کسب کردیم. امیدوارم چند بازی دوستانه دیگر هم برگزار کنیم که در فاصله باقی مانده تا آغاز بازی ها بتوانیم خوب تدارک ببینیم و نتایج خوبی بگیریم. استیلی درباره دلیل سفر کرانچار نیز توضیحاتی دارد: کرانچار به دلیل مشکل ویزا و خانوادگی که داشت به کشورش رفته و قرار است همسرش را هم به تهران بیاورد تا در منزلی که برایشان تهیه می کنیم بمانند.

استیلی: سازمان بازرسی به قرارداد شفر ورود کند

مدیرتیم امید ایراندرباره تیم ملی در جام ملت های آسیا هم گفت:آن چیزی که مهم است، تیم ملی است. الان باید همه حمایت نمایند تا تیم ملی بعد از سال ها در جام ملت های آسیا قهرمان گردد. این موضوع هم نیازمند وفاق ملی است.

وی درباره جذب بازیکنان خارجی بی کیفیت توسط برخی باشگاه ها این جمله ها را به زبان می آورد: وقتی باشگاه ها دولتی هستند این گونه می گردد اما باشگاهی مثل تراکتورسازی که به بخش خصوصی واگذار شده این طور نیست. پارسال بازیکنانی چون اوکراینی ها به پرسپولیس آمدند و سال جاری نیز بازیکنانی به استقلال آمده اند که منجر به ایجاد بدهی برای این باشگاه ها شدند. پارسال بدهی باشگاه های استقلال و پرسپولیس را دکتر سلطانی فر حل کرد و اگر قرار باشد الان هم باز این باشگاه ها بدهکار بشوند، مدیرانشان باید پاسخگو باشند نه این که مدیرعامل یک باشگاه بیاید و راحت برود. استیلی از قرارداد شفر هم انتقاد نموده است: سازمان بازرسی کل کشور هم باید به این موضوع ورود کند. مثلا قرارداد آقای شفر در ابتدا 300 هزار دلار بود و عنوان شده بود اگر استقلال قهرمان گردد، قرارداد دو طرف تمدید گردد و مبلغ آن 600 هزار دلار باشد اما ناگهان مبلغ قرارداد به یک میلیون دلار تبدیل شد. این موضوعات باید آنالیز شوند.

1

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3080

به "استیلی: سازمان بازرسی به قرارداد شفر ورود کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استیلی: سازمان بازرسی به قرارداد شفر ورود کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید