اسفند ماه، فرصت مناسبی برای مشارکت خیرین در جشن عیدانه انجمن امید ارومیه

به گزارش بلاگ پو، جشن عیدانه انجمن خیریه امید ارومیه برای تامین احتیاج های 120 خانوار تحت پوشش انجمن اسفند ماه سال جاری برگزار می گردد.

اسفند ماه، فرصت مناسبی برای مشارکت خیرین در جشن عیدانه انجمن امید ارومیه

به گزارش خبرنگار از،دکتر احمدی مسئول واحد مددکاری انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: 25 اسفند ماه دهمین جشن عیدانه انجمن امید، برای تامین بعضی احتیاج های بهداشتی، خوراکی و پوشاک 120 خانوار زیر پوشش خدمات مددکاری انجمن امید در سالن اجتماعات این انجمن برگزار خواهد شد.

خانم دکتر احمدی اضافه نمود، برای هر خانوار، سرانه ای معادل 500 هزار تومان در نظر گرفته شده که با احتساب خانواده های تحت پوشش، دست کم 60 میلیون تومان برای اجرای این طرح و تامین بسته های معین شده اعتبار ضروری است.

وی در ادامه گفت: واحد جذب مشارکت های مردمی انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی برای برگزاری مطلوب این آئین تا 24 اسفندماه برای دریافت یاری های خیرین نیکوکار آماده است.

انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی ده سال است که هر سال 2 بار در آستانه شروع سال تحصیلی و عید نوروز در ویژه برنامه مهرانه و عیدانه یاری های خیرین نیکوکار را به دست بیماران احتیاجمند و خانواده های آن ها می رساند و میخواهد با برگزاری این مراسم علاوه بر تامین بخشی از احتیاج های مادی در ارتقاء مسائل روحی و کیفیت زندگی آن ها نقش آفرین گردد.

ا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 5165

به "اسفند ماه، فرصت مناسبی برای مشارکت خیرین در جشن عیدانه انجمن امید ارومیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسفند ماه، فرصت مناسبی برای مشارکت خیرین در جشن عیدانه انجمن امید ارومیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید