اصفهان، علیرضا منصوریان: اولین هدفم در ذوب آهن ایجاد اتحاد بود، آذری با مظاهری پدرانه برخورد کرد

به گزارش بلاگ پو، علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: با اتحاد است که مسائل تیم برطرف می گردد و اولین هدفم این بود که اتحاد را در تیم ایجاد کنم. - اخبار استانها -

اصفهان، علیرضا منصوریان: اولین هدفم در ذوب آهن ایجاد اتحاد بود، آذری با مظاهری پدرانه برخورد کرد

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پارس جنوبی جم گفت: خوشحالم در اصفهان هستم. انتخابم یک انتخاب منطقی و دو طرفه بود. از امکاناتی که در اختیارم گذاشتند، تشکر می کنم و سعی می کنیم از این پیراهن به بهترین شکل امانت داری کنم.

وی اضافه نمود: پارس جنوبی جم موقعیت خیلی بهتری نسبت به ما دارد و بازی فردا آسان نخواهد بود. به شاگردانم گفته ام که تا سرانجام فصل هیچ بازی آسانی نخواهیم داشت. هر تیمی کوشش می نماید که از امکانات خانگی خود بهره ببرد و ما نیز به دنبال همین موضوع خواهیم بود. فردا بازی سختی داریم و حریفمان یک تیم منسجم است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: تیم ما نیاز به تغییر روحی داشت. قبل از هر چیزی اعضای یک تیم باید رفیق و دوست باشند و با این ارتباط و اتحاد است که مسائل تیم برطرف می گردد. اولین هدفم این بود که این اتحاد را در تیم ایجاد کنم و بر همین اساس از بزرگان تیم خواستم وسیله ای برای رشد تیم و بازیکنان جوان باشند و در حفظ اعتبار تیم که در طول این سال ها به دست آمده بکوشند.

منصوریان درباره حواشی به وجود آمده توسط شبکه خبر و عنوان نمودن تیم ذوب آهن به نام نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: من همین الان متوجه این مسئله شدم. ما باید به سمتی حرکت کنیم که از فضای ناسیونالیستی جدا شویم. امیدوارم این اتفاق سهوی بوده باشد. زمانی که یک تیم از پرچم ایران استفاده می نماید دیگر رنگ ها تفاوتی ندارند. موقعیتی که ما در آن هستیم لیاقت می خواهد و شامل هر باشگاهی نمی گردد.

وی درباره مصدومان و محرومان تیمش گفت: هادی محمدی تنها محروم ما است و مصدوم هم نداریم. کمی نگران وضعیت زبیر نیک نفس و ارسلان مطهری هستیم چرا که به واسطه تمرینات روزهای اخیر کمی فشار بدنی به آنها وارد شده و به این دو نفر استراحت دادیم و سایر نفرات سرحال هستند. امیدوارم در اولین بازی ام در ذوب آهن بتوانم سه امتیاز را کسب کنم در همین جا باید از امید نمازی سرمربی قبلی تیم تشکر کنم. من از این بدعت متنفرم که زحمات مربی قبلی فراموش می گردد چرا که معتقدم نفرات قبلی هم کوشش بسیاری نموده اند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره وضعیت مهدی رجب زاده در کادر مربیگری ذوب آهن عنوان نمود: زمانی که به تیم آمدم رجب زاده و رضایی حضور نداشتند؛ در واقع وقتی به تیم ملحق شدم خواستم که یک نیروی بومی در کنارم باشد و بر همین اساس علی دهقانی و حسن استکی در کنارم هستند. در واقع زمانی که من آمدم رجب زاده نبود.

منصوریان درباره وضعیت رشید مظاهری دروازه بان ذوب آهن گفت: رشید بازیکن ما است و کوشش زیادی هم می نماید. او را از زمانی که در تیم امید بود به خوبی می شناسم. به نظرم برخورد سعید آذری با او پدرانه بود. با رشید حرف زدم و گفتم که مسیرش رو به بالا است. به هر حال هم رشید می داند که ذوب آهن خانه او است و هم ذوب آهن از اینکه این بازیکن دست پرورده باشگاه است آگاهی دارد. کوشش می کنیم که یک رشید آماده را ببینیم.

وی در خصوص تغییر شیوه بازی ذوب آهن گفت: هر کسی روش خودش را دارد. باید خودمان را برای یک اسفند سخت آماده کنیم چرا که دو بازی پلی آف که سخت هستند خواهیم داشت. ما تغییر تاکتیک خواهیم داشت اما باید آخرین تیر خود یعنی نتیجه دریافت را نیز اضافه کنیم یعنی اول باید نتیجه لازم را بگیریم تا اعتماد به نفس تیم بازگردد. از طرفداران نیز می خواهم که تیم را تنها نگذارند. در کارخانه ذوب آهن 14 هزار کارگر در کنار کوره ها کار می نمایند و امیدوارم آنها در کنار طرفدارانمان فردا به ورزشگاه بیایند. زمانی که تماشاگران به ورزشگاه می آیند تیم یک بازیکن اضافه تر دارد. انشاءالله که روزهای خوبی با ذوب آهن خواهیم داشت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3027

به "اصفهان، علیرضا منصوریان: اولین هدفم در ذوب آهن ایجاد اتحاد بود، آذری با مظاهری پدرانه برخورد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصفهان، علیرضا منصوریان: اولین هدفم در ذوب آهن ایجاد اتحاد بود، آذری با مظاهری پدرانه برخورد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید