افتتاح 27 خانه بهداشت خیرساز در مناطق زلزله زده کرمانشاه

به گزارش بلاگ پو، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی 27 خانه بهداشت خیرساز در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه را افتتاح کرد.

افتتاح 27 خانه بهداشت خیرساز در مناطق زلزله زده کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، ساخت این خانه های بهداشت پس از زلزله 7.3 ریشتری آبان سال گذشته توسط خیرین در شهرستان های زلزله زده استان کرمانشاه شروع شد و امروز(6 دی) در جریان سفر وزیر بهداشت به استان کرمانشاه افتتاح شدند.

دکتر محمودرضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حاشیه افتتاح این خانه های بهداشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه با همکاری خیرین طی یکسال گذشته 27 خانه بهداشت در مناطق زلزله زده ساخته شد و امروز به بهره برداری رسید. وی اضافه نمود: برای ساخت این تعداد خانه بهداشت اعتباری بالغ بر 64 میلیارد ریال صرف شده است. مرادی توضیح داد: از این تعداد، 19 خانه بهداشت در شهرستان سرپل ذهاب و در روستاهای مشنکار، الیاسی احمد، آب باریک، سرزل، کلاشی، کلینه، بانی هوان، بزمیر آباد، کوئیک عزیز، دارتوت، چناره علی مدد، تپه رش، امام عباس، تایشه ای، قره بلاغ اعظم، میل قادر، تپه داراب خان، گلم کبود و کیله سفید ساخته شده است. وی اضافه نمود: هم چنین 3 خانه بهداشت در روستاهای زیران، مزران و چشمه میران شهرستان جوانرود، یک خانه بهداشت در روستای آقا برار قصرشیرین، دو خانه بهداشت در روستاهای چغاگل و ضمیمه شیان اسلام آبادغرب، یک خانه بهداشت در روستای شیرزادی گیلانغرب و یک خانه بهداشت دیگر نیز در روستای آبدالان میرکی ثلاث باباجانی احداث و امروز به بهره برداری رسید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3684

به "افتتاح 27 خانه بهداشت خیرساز در مناطق زلزله زده کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 27 خانه بهداشت خیرساز در مناطق زلزله زده کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید