انحصارگرایی های اپل زیر ذره بین اتحادیه اروپا

به گزارش بلاگ پو، تهران- خبرنگاران- به گزارش منابع مطلع، اتحادیه اروپا در خصوص اتهام سرویس پخش موزیک اسپاتیفای در خصوص انحصارگرایی های کمپانی اپل تحقیق می نماید.

انحصارگرایی های اپل زیر ذره بین اتحادیه اروپا

به گزارش روز دوشنبه گروه علمی خبرنگاران از تارنمای روزنامه فایننشال تایمز، تحقیقات اتحادیه اروپا در این زمینه از چند هفته آینده شروع خواهند شد.

اسپاتیفای اسفند گذشته از قوانین انحصارگرایانه اپل استور، به اتحادیه اروپا شکایت نموده بود؛ اپل اما ضمن رد این اتهامات مدعی است که اسپاتیفای از شکایت خود انگیزه اقتصادی دارد.

سرویس های دیجیتال در اپل استور موظفند تا در سال اول 30 درصد و در سال دوم 15 درصد از درآمد خود از عضویت مشتریان را به اپل پرداخت نمایند. از طرف دیگر امکان این که مشتریان خود را برای عضویت به سایت های دیگر راهنمایی نمایند نیز وجود ندارد.

این شرایط و قوانین باعث می گردد تا شرکت هایی چون اسپاتیفای ناچار شوند هزینه عضویت در سرویس های خود را به بهایی که بیشتر از هزینه عضویت در سرویس های مشابه در اپل است، افزایش دهند، چیزی که به نوعی آن ها را از چرخه رقابتی خارج می نماید.

پیروزی اسپاتیفای در این نبرد حقوقی، پیامدهای قابل توجهی برای اپل خواهد داشت و ممکن است این شرکت را وادار کند تا یا سهم خود را از درآمد حاصل از عضویت مشتریان در دیگر سرویس های دیجیتال کاهش داده و یا اطمینان حاصل کند که دستگاه های دیجیتال ساخت این شرکت می توانند به خوبیِ کار با سرویس های اپل با سرویس های طرف سوم نیز کار نمایند.

علمی**9418** 1055

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: ایرنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6849

به "انحصارگرایی های اپل زیر ذره بین اتحادیه اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انحصارگرایی های اپل زیر ذره بین اتحادیه اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید