اولتیماتوم فرمانده قرارگاه عملیات ستاد کرونای تهران به رستوران ها و مراکز تجاری متخلف

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران : عیسی فرهادی ضمن هشدار به شهروندان نسبت به افزایش شیوع کرونا در کلانشهر تهران اظهار کرد: شهروندان دستورالعمل های ستاد مدیریت و کنترل کرونا را جدی بگیرند و در این شرایط عادی نگاری کرونا بسیار خطر ناک است.

اولتیماتوم فرمانده قرارگاه عملیات ستاد کرونای تهران به رستوران ها و مراکز تجاری متخلف

به گزارش به نقل از ایسنا، فرمانده قرارگاه عملیات ستاد مبارزه با کرونای کلانشهر تهران از پلمب رستوران ها و اماکن تجاری اطلاع داد که دستورالعمل های ستاد کرونا را رعایت نمی نمایند.

عیسی فرهادی ضمن هشدار به شهروندان نسبت به افزایش شیوع کرونا در کلانشهر تهران اظهار کرد: شهروندان دستورالعمل های ستاد مدیریت و کنترل کرونا را جدی بگیرند و در این شرایط عادی نگاری کرونا بسیار خطر ناک است.

وی گفت: پاساژها ، مجتمع های تجاری و رستوران ها که مصوبات ستاد کرونا را رعایت نکند در صورت عدم رعایت مصوبات ستاد کرونا ضمن برخورد قانونی با واحدهای متخلف ، واحد صنفی مورد نظر پلمپ وبه مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

براساس گزارش روابط عمومی فرمانداری تهران، فرهادی با اشاره به اهمیت و رعایت پروتکل های بهداشتی در کنترل و مقابله با این بیماری از همکاری کسبه ، اصناف و بازاریان شهر تهران در این شرایط سخت نسبت به تعطیلی واحدهای صنفی خود اقدام و با ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا همکاری دارندتشکر کرد و گفت: ان شاالله با همکاری و تعامل اصناف و شهروندان شریف در جهت اجرای محدودیت های اعمال شده و رعایت این محدودیت ها شاهد کاهش و ریشه کن شدن کامل این ویروس منحوس باشیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 46504

به "اولتیماتوم فرمانده قرارگاه عملیات ستاد کرونای تهران به رستوران ها و مراکز تجاری متخلف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولتیماتوم فرمانده قرارگاه عملیات ستاد کرونای تهران به رستوران ها و مراکز تجاری متخلف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید