این عکس ها را در تنهایی نبینید!

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران | سرویس اخبار - احتمالا شما هم در زندگی روزمره خودتان چیزهای شگفت انگیزی شنیده و یا حتی از نزدیک دیده باشید. وقایعی که با هیچ منطقی سازگاری ندارند و گویا که ورای ذهن ما هستند. در این بخش عجیب ترین عکس های گرفته شده را که ادعا می شود ارواح در آن حضور دارند، ببینید.

این عکس ها را در تنهایی نبینید!

1. بانوی قهوه ای

این عکس در 19 سپتامبر سال 1936 توسط کاپیتان هوبرت سی پرووند در انگلستان گرفته شد. در این عکس روح یک زن دیده می شود که به بانوی قهوه ای راینهام هال شهرت دارد. روح این زن از ارواح معروف بریتانیاست!

2. روح پدربزرگ

این عکس که در سال 1997 توسط نوه این خانم از او گرفته شد، در ابتدا یک عکس ساده بنظر می رسید تا اینکه یکسال بعد او بطور اتفاقی متوجه چهره پدربزرگش در عکس شد که درست پشت سر مادربزرگش واقع شده است. پدربزرگ او 12 سال قبل از گرفته شدن این عکس فوت کرده بود.

3. روح پسربچه به قتل رسیده

این عکس که در سال 1976 و در خانه ای در نیویورک گرفته شده است یکی از عجیب ترین و معروفترین عکس ها درباره ارواح است. این عکس پسر بچه ای را با چشمانی سفید نشان می دهد که در ورودی اتاق ایستاده است. گفته می شود که این روح جان دفئو، پسر بچه نه ساله ای است که در این خانه زندگی می کرده و سال ها قبل در این خانه به قتل رسیده است.

4. روحی با کلاه مشکی

وقتی تری ایک کلانتون، بازیگر نقش کابویی، این عکس قدیمی را از دوستش گرفت متوجه وجود فردی با کلاه مشکی پشت سرش شد. این در حالیست که او ادعا می کند که هنگام گرفته شدن عکس کسی به غیر از او و دوستش در آن محل حضور نداشتند.

5. روحی در هتل

مدت ها قبل شایعاتی مبنی بر وجود یک گنج در زیر هتلی در رومانی و نگهبانی یک شبح از آن مطرح شده بود. این عکس که در سال 2008 از قسمتی از این هتل گرفته شده است حقیقت داشتن این شایعه را قویتر می کند.

6. روح بچه روی قبر

در سال 1964، یک مادر استرالیایی بر سر مزار دخترش که در کوییزلند استرالیا فوت شده است می رود. وقتی مادر از قبر دخترش این عکس را می گیرد متوجه وجود روح یک بچه بر سر مزار دخترش می شود. این زن می گوید که هیچ نظری درباره اینکه این دختربچه کیست ندارد. بعد ها گزارش شد که مزار بچه های زیادی نزدیک دختر این خانم قرار داشته است و احتمال می رود که این بچه، روح یکی از آن ها باشد.

7. روحی در ساختمان سوخته

این عکس که در سال 1995 از داخل یک ساختمان سوخته گرفته شد، دختری را نشان می دهد که در ورودی درب ساختمان ایستاده است. عکاس این عکس هنگام دریافت آن متوجه حضور آن دختر نشده و پس از ظهور نگاتیو عکس، این دختر جوان را دیده است.

8. روح دادگاه هامپتون

این عکس توسط دوربین های امنیتی دادگاه هامپتون در لندن گرفته شده است. با دیدن این تصویر نیرو های امنیتی کاخ در محل حاضر شدند، ولی وقتی رسیدند کسی آنجا نبود. این دادگاه تاریخچه ای بد و شبهه انگیز دارد و افراد بسیاری اعتقاد دارند که ارواح قصد نابودی این ساختمان را کرده اند.

9. روح پرستار

این عکس متعلق به یک بیمارستان قدیمی است. ادعا می شود زنی که در عکس وجود دارد روح پرستاری است که در این بیمارستان کار می کرده است. این پرستار وقتی متوجه می شود که بدون آن که ازدواج کرده باشد حامله است، در اتاق 502 این بیمارستان خودش را با سیم برق دار می زند. این مکان در ایالت کنتاکی آمریکا واقع شده است و در حال حاضر متروکه است.

10. روحی در مزرعه

این عکس در مزرعه ای در انگلستان گرفته شده است. بسیاری از کارگران این مزرعه نیز ادعا کرده اند که این پسربچه با لباس سفید را بار ها دیده اند.

11. ارواح بچه ها در راه آهن

این عکس که در آن چهره ای شبیه کودک دیده می شود نزدیک راه آهن سن آنتورویو-تگزاس گرفته شده است. در سال 1940 تصادفی وحشتناک در این جهت رخ داد و تعداد زیادی کودک جانشان را از دست دادند.

12. روح در صندلی عقب

در سال 1959 بود که خانم چینیری یک روز تصمیم گرفت بر سر مزار مادرش برود. سپس او از همسرش که در ماشین منتظرش بود عکسی گرفت و پس از ظاهر شدن عکس متوجه مردی که در ماشین و پشت سر همسرش نشسته است شد.

13. روح برادر

این عکس در 16 نوامبر سال 1968 از روبرت فرگوسن و در حال سخنرانی اش گرفته شد. پس از ظاهر شدن عکس او متوجه حضور روح برادرش که در سال 1944 که و در جریان جنگ جهانی دوم کشته شده است شد.

14. روحی در فیلیپین

این عکس عجیب در سال 2000 و در مانیل فیلیپین گرفته شده است. این عکس که توسط گوشی یکی از این دو دختر و توسط یک رهگذر گرفته شد، حامل چیز عجیبی بود که موجب وحشت آن ها شد.

15. روح در چایخانه

در سال 2012 دوربین های امنیتی در چایخانه ای در اسکاتلند این عکس را از شئی عجیب ثبت کردند.

16. روحی در کلیسا

این عکس در سال 1975 و در کلیسایی در انگلستان گرفته شده است. پیتر این عکس را از همسر خود دیانا در کلیسا می گیرد و پس از مشاهده عکس متوجه حضور یک روح سفید رنگ پشت سر دیانا می شود. آن ها بلافاصله به کلیسا بر می گردند و مساله را با کشیش کلیسا مطرح می کنند و او به این زن و شوهر می گوید که چیزی که در عکس حضور دارد یک روح شفا دهنده است.

منبع: list25

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: setare.com
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 47302

به "این عکس ها را در تنهایی نبینید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این عکس ها را در تنهایی نبینید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید