این کتب با موضوع حضرت فاطمه (س) نوشته شدند

به گزارش بلاگ پو، نویسندگان کشورمان آثاری دارند که درباره حضرت فاطمه (س) نوشته شده است.

این کتب با موضوع حضرت فاطمه (س) نوشته شدند

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، در این مطلب، کتاب هایی با موضوع حضرت فاطمه (س) به مناسبت ولادت این بانوی بزرگوار و روز مادر برای علاقه مندان به کتابخوانی معرفی می کنیم:

کتاب زیارت مهتاب

کتاب زیارت مهتاب اثر مهدی خدامیان آرانی در انتشارات اعتقاد ما منتشر شد. این اثر زندگی حضرت زهرا (س) را قبل از هجرت تا 11 هجری قمری توضیح می دهد؛ همچنین به توضیح زیارتنامه این بانوی بزرگوار می پردازد.

کتاب فاطمه زهرا شادمانی دل پیامبر

اصل کتاب فاطمه زهرا؛ شادمانی دل پیامبر به زبان عربی با عنوان فاطمه الزهرا بهجت قلب المصطفی نوشته شده، این کتاب جزو آثار دست اول درباره حضرت زهرا (س) و زوایای پنهان زندگی ایشان است. کتاب با ترجمه احمد رحمانی همدانی و حسن افتخارزاده بزواری در نشر بدر منتشر شد. ترجمه آن را می توان ترجمه ای به یادماندنی از این کتاب دانست.

کتاب نهج الحیات؛ فرهنگ سخنان حضرت فاطمه

کتاب نهج الحیات؛ فرهنگ سخنان حضرت فاطمه اثر محمد دشتی در موسسه تحقیقاتی امیرالمومنین منتشر شد. این اثر دانشنامه ای کوچک از احادیث کمتر شنیده شده حضرت صدیقه کبری است.

کتاب اسرار فدک

کتاب اسرار فدک اثر محمدباقر انصاری و سید حسین رجایی در نشر دلیل ما منتشر شد. نویسندگان اثر متن خطبه فدکیه را با 17 نسخه اصیل تاریخی تطبیق دادند؛ از این رو این کتاب را می توان یک کار نادر گروهی دانست که تمام اختلاف نسخه ها را معین می نماید. از سوی دیگر کتاب اسرار فدک را می توان یک کتاب شناسی کامل از آثار مرتبط با خطبه فدک دانست. در این اثر لیست بیش از 200 عنوان کتاب تخصصی درباره سرزمین فدک و خطبه اش دیده می گردد.

کتاب انوار حدیث کساء

کتاب انوار حدیث کساء اثر سید عالم نقوی در انتشارات بهشت منتشر شد. این اثر حدیث کساء را با اسناد معتبر شیعه و از منابع اهل سنت نقل می نماید. پس از ذکر این حدیث به توضیح و تحلیل قصه کساء به صورتی شیوا و عاطفی می پردازد. سپس در این کتاب چند حدیث در زمینه محبت و ولایت آل محمد (ع) ذکرمی گردد. نویسنده کتاب حدیث کساء را با اسناد معتبر شیعه و از منابع اهل سنت نقل نموده است. پس از این حدیث توضیح و تحلیل قصة کساء به صورت شیوا و عاطفی می آید و چند حدیث در محبت و ولایت آل محمد (ع) ذکرمی گردد.

کتاب انار های آسمانی

کتاب انار های آسمانی اثر مجید ملامحمدی در نشر مطهر منتشر شد. این کتاب چند قصه را درباره حضرت زهرا (س) روایت می نماید. در این اثر داستان هایی با عناوین انار های آسمانی، چادرساده فاطمه (س)، مسابقه خوشنویسی، یک تک لبخند، پس از سه روز، قصه عطر خوشبو و هدیه های بهشتی آمده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 42613

به "این کتب با موضوع حضرت فاطمه (س) نوشته شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این کتب با موضوع حضرت فاطمه (س) نوشته شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید