باز هم پای یک اجنبی در میان است!

به گزارش بلاگ پو، زهرا نعمتی و اتفاق تلخی که برای او افتاد، یکی از ماجراهای عجیب کاروان ایران در بازی های آسیایی بوده و هست. ماجرایی که در مقاطع مختلف شکل و شمایل تازه ای پیدا کرد.

باز هم پای یک اجنبی در میان است!

به گزارش خبرنگاران ، زهرا نعمتی و اتفاق تلخی که برای او افتاد، یکی از ماجراهای عجیب کاروان ایران در بازی های آسیایی بوده و هست. ماجرایی که در مقاطع مختلف شکل و شمایل تازه ای پیدا کرد و در نهایت به این ختم شد که همه تقصیرها گردن سرمربی کره ای تیم ملی تیر و کمان بوده است. فدراسیون تیر و کمان با عبور از سکوت، مصاحبه زهرا نعمتی در جاکارتا، برگزاری عروسی نمایشی، در نهایت به برگزاری نشست خبری رسید تا پیش از نشست وزیر ورزش و صالح امیری با روسای فدراسیون ها، موضوع زهرا نعمتی جمع گردد؛ آنهم به بهترین شکل ممکن. تقصیرها گردن یک خارجی می افتد و همه چیز به خیر و خوشی تمام می گردد.

بانوی کماندار ایران در ساعتی که باید مسابقه می داد، نهار می خورد و رییس فدراسیون و سرپرست تیم ملی هم در همین حال بودند اما به یکباره خبر دادند که مسابقه آغاز گردیده و زهرا نعمتی 30 ثانیه دیر رسید. کوشش برای حضور در مسابقه نتیجه نداد و به همین راحتی فرصت رقابت برای بانوی کماندار از دست رفت اما اتفاق های تلخ تر بعد از این ماجرا افتاد. چند ساعتی همه پنهان شدند و رییس فدراسیون هم هیچ اظهارنظری نکرد و بالاخره زهرا نعمتی آغاز به صحبت کرد و گفت که مقصر است.

این پاسخ برای کسی مثل زهرا نعمتی که اراده و توانایی اش برای مواجهه با مسائل ثابت گردیده و یاد گرفته مسوولیت موقعیتی که در آن قرار می گیرد را بپذیرد، اتفاق عجیبی نبود اما موضوع زمانی عجیب تر شد که در روزهای بعد سکوت مسوولان ادامه پیدا کرد تا اینکه عروسی صوری به راه افتاد؛ اگرچه معین شد حدود یک سال از عمر این ازدواج می گذرد.

بعد از سومین گاف مسوولان فدراسیون تیر و کمان، حالا در نشست خبری فدراسیون تیر و کمان اتفاق دیگری می افتد؛ چیزی شبیه آنچه معمولا در موضوعات غیرورزشی هم رقم می خورد. باز هم پای یک اجنبی به میان می آید و سرمربی کره ای مقصر شناخته می گردد. همه می گویند سرپرستی زهرا نعمتی به او سپرده گردیده بود و اگر اتفاقی افتاده، باید او پاسخگو باشد. کسی که قرار است از این به بعد در ایران نباشد، در روز آخر حضورش، تقصیرها را به گردن می گیرد و می رود. با این حساب بهترین شرایط برای فدراسیون رقم خورده و با پیدا کردن یک نفر سومی، همه چیز تمام می گردد. مثل خیلی مواقع دیگر.

4،1

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1306

به "باز هم پای یک اجنبی در میان است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باز هم پای یک اجنبی در میان است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید