بدشانسی فولاد در آخرین دقیقه ملاقات با السد، تساوی نکونام و ژاوی

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، سومین نماینده ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا شامگاه روز چهارشنبه و در گروه چهارم این مسابقات به مصاف تیم السد قطر رفت و به تساوی یک به یک رسید. لوسیانو پری را در دقیقه 61 برای شاگردان نکونام گلزنی کرد اما در دقیقه 89 بوعلام خوخی کار را به تساوی کشاند.

بدشانسی فولاد در آخرین دقیقه ملاقات با السد، تساوی نکونام و ژاوی

تیم فوتبال فولاد که با فزونی پرگل برابر العین امارات در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا خود را به مرحله گروهی رسانده بود، در این ملاقات نمایش منطقی و باقدرتی داشت و توانست تیم السد با راهنمایی بازیکن پیشین تیم فوتبال بارسلونا را تا دقیقه انتهای شکست دهد اما در فاصله یک دقیقه تا انتها این بازی گل تساوی را دریافت کرد.

نکونام و ژاوی که در سالهای نه چندان دور در تیم های اوساسونا و بارسلونا رقیب یکدیگر بودند قبل از آغاز این ملاقات عکسی به یادگار گرفتند.

در دیگر ملاقات برگزار شده این گروه تیم الوحدت اردن و النصر عربستان به تساوی بدون گل دست پیدا کردند.

در روز نخست از فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه تیم فوتبال پرسپولیس برابر الوحده امارات به فزونی یک بر صفر رسید و تراکتور هم برابر پاختاکور ازبکستان به تساوی 3 به 3 دست یافت.

چهارمین نماینده ایران در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان بامداد روز آدینه به مصاف تیم الاهلی عربستان خواهد رفت. استقلال در گروه پنجم این مسابقات حضور دارد و ملاقاتهایش در عربستان برگزار خواهد شد.

سفر به کیش

سفر به کیش، جاذبه های دیدنی ایران

تور استانبول

تور استانبول | تور ترکیه ارزان، تور لحظه آخری ترکیه، تور نوروز 98، بهار، تابستان، پاییز، زمستان 97
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 46716

به "بدشانسی فولاد در آخرین دقیقه ملاقات با السد، تساوی نکونام و ژاوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدشانسی فولاد در آخرین دقیقه ملاقات با السد، تساوی نکونام و ژاوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید