برترین برنامه های توسعه یافته توسط شرکت گوگل

به گزارش بلاگ پو، در این بخش بعضی از بهترین برنامه های ساخته و توسعه یافته توسط شرکت گوگل قرار داده شده است.

برترین برنامه های توسعه یافته توسط شرکت گوگل

به گزارش خبرنگار ؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. در این لیست برنامه هایی قرار گرفته شده تا افراد بتوانند با استفاده از آن ها از چند روز قبل اطلاع کامل از آب و هوا داشته باشند.

نرم افزار Google Keep برنامه رسمی شرکت گوگل برای یادداشت برداری است. شما می توانید با این نرم افزار یادداشت هایی را ایجاد کنید و از آنجایی که این برنامه با گوگل همگام سازی می گردد، می توانید از طریق مرورگر کامپیوتر و با مراجعه به سایت Google Keep به یادداشت های خود دسترسی داشته باشید و آنها را تغییر دهید. با استفاده از این نرم افزار می توانید یادداشت های صوتی ایجاد کنید.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

با استفاده از نرم افزار google photos می توانید به راحتی عکس ها و فیلم هایتان را در فضای ابری گوگل آپلود کنید. یکی از دلایل مطرح بودن این نرم افزار ویرایش و سازماندهی عکس های شماست که با افزایش امنیت و حفظ اطلاعات خود می توانید نسخه پشتیبان از تصاویر و ویدئوهای شخصی خود تهیه کنید و یا به اشتراک بگذارید.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

نرم افزار Google Play Store، نرم افزار مارکت شرکت گوگل است که برای برنامه های مبتنی بر سیستم عامل اندروید ساخته شده است. شرکت های گوناگون پس از فراوری نرم افزارها، آنها را در این مارکت بسیار معروف قرار می دهند. کاربران گوشی های هوشمند اندروید نیز می توانند با نصب این مارکت، نرم افزارهای مورد نظر خود را دانلود و نصب نمایند.

با استفاده از نرم افزار رسمی Gmail می توانید بدون مشکل در سریع ترین زمان به صندوق نامه های الکترونیکی جیمل دسترسی پیدا کنید. در بعضی مواقع ممکن است بر اساس مشکلاتی که در مرورگر های گوشی های هوشمند وجود دارد، دسترسی به صندوق نامه های الکترونیکی مختل گردد.

از ویژگی های ارزشمند این نرم افزار می توان ورود با چند حساب کاربری، مشاهده و ذخیره فایل های پیوست و ارسال نامه الکترونیکی نام برد.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

بدون شک Chrome Browser یکی از سریع ترین مرورگرهای گوشی های هوشمند محسوب می گردد که قادر است در مدت زمان کوتاه هر صفحه ای را بارگذاری نماید و مصرف دیتا شما را تا 50 درصد کاهش دهد. امنیت بسیار بالایی که در کروم وجود دارد آن را به یک مرورگر بی نظیر برای گوشی همراه کاربران تبدیل نموده است که در ادامه می توانید این نرم افزار را دانلود کنید.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

مترجم گوگل در هر بروزرسانی از قابلیت های متنوع و جدیدی رونمایی می نماید.از طریق مترجم گوگل (گوگل ترنسلیت) به راحتی با دریافت عکس از یک متن آن را ترجمه کنید و نیز با فناوری واقعیت مجازی این شرکت به صورت آنلاین با استفاده از دوربین گوشی خود نوشته های مختلف اطرافتان، مانند تابلو ها را به صورت ترجمه شده ببینید.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

گوگل وویس برنامه ای برای برقراری تماس های بین المللی ارزان است. این برنامه فعلا تنها در ایالات متحده در دسترس قرار گرفته است. سابقه تماس های کاربران، از جمله شماره تلفن شخص تماس گیرنده، شماره تلفن شخصی که با وی تماس گرفته شده، تاریخ، زمان و مدت تماس، پیغام های پست صوتی، پیغامک، مکالمات ضبط شده و دیگر داده های مربوط به حساب شما را ذخیره و نگهداری می نماید تا این سرویس را به مشترکین خود ارائه دهد.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

این نرم افزار قابلیت نمایش تصاویر 360 درجه را نیز داراست. با استفاده از Google Street View می توانید مکان هایی که برای شما جذاب هستند را جست و جو کنید و تصاویری که دیگر کاربران از آنجا ثبت نموده اند را مشاهده کنید. این نرم افزار به نوعی مکمل Google Map نیز به حساب می آید. می توانید با ورود به نقشه گوگل راستا خود جست و جو و تصاویر واقعی از آن محیط را مشاهده کنید.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 23123

به "برترین برنامه های توسعه یافته توسط شرکت گوگل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین برنامه های توسعه یافته توسط شرکت گوگل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید