برگزاری گردهمایی 10هزار نفری تکواندوکاران تهران در آزادی

به گزارش بلاگ پو، به مناسبت روز جهانی تکواندو، گردهمایی بزرگ تکواندوکاران دختر و پسر استان تهران در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار گردید.

برگزاری گردهمایی 10هزار نفری تکواندوکاران تهران در آزادی

به گزارش خبرنگاران، به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی تکواندو، گردهمایی بزرگ تکواندوکاران استان تهران تحت عنوان میثاق با ولایت با حضور بیش از 10هزار تکواندوکار دختر و پسر استان تهران، مربیان، داوران، مسئولان فدراسیون و بعضی مسیولان وزارت ورزش در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار گردید.

پولادگر رییس فدراسیون، فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی تکواندو، اسبقیان مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی، سردار کوثری جانشین قرارگاه ثارالله، سردار یزدانی مسئول تربیت بدنی سپاه تهران ، سردار قاسمی مشاور وزیر در امور ایثارگران، سطوتی مدیر کل فرهنگی وزارت ورزش، گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، سردار خلیلی رییس هیات تکواندوی تهران، مربیان، داوران و ورزشکاران تکواندو در این مراسم که نزدیک به 2 ساعت به طول انجامید حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم پس از تلاوت کلام الله مجید و سرود ایران، کلیپ گفت و گو با خانواده شهیدان سرایی و خواجه صالحانی از شهدای تکواندوکار مدافع حرم و ذکر خاطرات آن ها برای حضار در سالن پخش شد.

در ادامه این مراسم تکواندوکاران پومسه به اجرای نمایش پرداختند که با تشویق حضار در سالن همراه بود.

در ادامه نیز ورزشکاران با پا و دست به اجسام در حالت و ارتفاع مختلف ضربه زدند و همچنین با ضربات دست اقدام به شکستن اجسام کردند که شدیدا مورد تشویق بی امان جمعیت حاضر در سالن نهاده شدند.

قسمت پایانی نیز به مبارزه نمایشی ورزشکاران با چوب اختصاص داشت که مورد استقبال تماشاگران نهاده شد.

در این مراسم بانوان ورزشکار اجرا نداشتند.

سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی مملو از تکواندوکاران دختر و پسر بود که با لباس ورزشی به همراه بعضی خانواده ها، مربیان و داوران حضور باشکوهی در سالن 12 هزار نفری آزادی داشتند.

همچنین کلیپی از 40 سال افتخارآفرینی ورزشکاران تکواندو در ادوار مختلف المپیک ، بازی های آسیایی و جهانی برای حاضرین در سالن به نمایش درآمد.

اجرای برنامه گردهمایی بزرگ تکواندوکاران استان تهران بر عهده جواد خیابانی بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 11075

به "برگزاری گردهمایی 10هزار نفری تکواندوکاران تهران در آزادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری گردهمایی 10هزار نفری تکواندوکاران تهران در آزادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید