بلماضی: با شایستگی قهرمان شدیم

به گزارش بلاگ پو، سرمربی تیم ملی فوتبال الجزایر تیمش را شایسته قهرمانی در جام ملت های آفریقا دانست و واکنش جالبی به حمایت طرفداران مصری داشت.

بلماضی: با شایستگی قهرمان شدیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از elsport، تیم ملی فوتبال الجزایر در دیدار فینال جام ملت های آفریقا توانست با یک گل سنگال را شکست دهد. تک گل دیدار فینال را بغداد بونجاح به ثمر رساند تا الجزایر بعد از 29 سال برای دومین بار در تاریخ خود قهرمانی در جام ملت های آفریقا را به دست آورد.

جمال بلماضی سرمربی الجزایر بعد از بازی گفت: پیش بینی می کردم که بازی فینال سخت باشد. بسیار خوشحالیم که توانستیم در این دیدار به پیروزی برسیم و جام قهرمانی را بالای سر ببریم. از همه بازیکنان تشکر می کنم که از جان مایه گذاشتند و کوشش زیادی برای قهرمانی تیم داشتند. ما با شایستگی قهرمان این رقابت ها شدیم.

او ادامه داد: زمانی که در قطر بود تاکید کردم که راهنمایی تیم ملی الجزایر را تنها زمانی برعهده می گیرم که در اوج آمادگی باشم و شایستگی چنین پستی را داشته باشم. خوشحالم که پاسخ این اعتماد را دادم. بازیکنان دلیل اصلی این قهرمانی هستند و باید از آنها تشکر کرد. در دیدار فینال کمی افت داشتیم و این طبیعی بود اما با شایستگی قهرمان شدیم.

بلماضی اضافه نمود: خوشحالم که بن ناصر عنوان بهترین بازیکن جام را به دست آورد. او بازیکن بزرگی است و آینده درخشانی در انتظارش خواهد بود. از همان روز نخست به دنبال قهرمانی بودیم و چنین روزی را پیش بینی می کردیم. بازی فینال از نظر کیفی خوب نبود و دو تیم بازی پایاپای را به نمایش گذاشتند.

سرمربی الجزایر در سرانجام درباره حمایت طرفداران مصری از تیمش گفت: من که چنین چیزی را ندیدم البته شاید به چشم پزشک احتیاج داشته باشم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 9181

به "بلماضی: با شایستگی قهرمان شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلماضی: با شایستگی قهرمان شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید