به روزترین قیمت پروفیل و قوطی آهن

به گزارش بلاگ پو، پروفیل ها مقاطعی با سطح مقطع ثابت و طول معین هستند که به عنوان مقاطع توخالی باز یا بسته به کار می فرایند و استفاده زیادی در ساختمان سازی و صنعت دارند که با توجه به نوع کاربرد به دسته های مختلف صنعتی، ساختمانی، گالوانیزه، مبلی و باز تقسیم می شوند که هر یک از آن ها در زمینه معینی کاربرد دارند.

به روزترین قیمت پروفیل و قوطی آهن

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام فولادیوم، در صورتی که قصد خرید پروفیل ها را دارید باید این نکته را مد نظر داشته باشید که قیمت روز پروفیل مدام در حال نوسان و تغییر است و برای خرید آن ها باید از آخرین میزان قیمت مطلع شوید و سپس اقدام به خرید کنید.

در صورتی که می خواهید خرید مناسب تری انجام دهید پروفیل ها را به صورت مستقیم و بدون واسطه خریداری کنید؛ زیرا در قیمت آن تاثیر زیادی خواهد داشت. به پروفیل های بسته که مقطع مربع یا مستطیل دارند قوطی پروفیل گفته می گردد که قیمت آن ها با توجه به موارد مختلف و نوسانات بازار مدام در حال تغییر است.

پروفیل

پروفیل ها محصولات بسیار پرکاربردی هستند که در فراوری در و پنجره و راه سازی از آن ها استفاده می گردد و به طور کلی در دو دسته پروفیل سبک و پروفایل سنگین طبقه بندی می شوند که پروفیل های باز شامل نبشی، ناودانی، میلگرد و تیرآهن می باشند و پروفیل های سبک معمولا از ورق های روغنی فراوری می شوند. از مهم ترین ویژگی های آن ها ابعاد مختلف و شکل پذیری خوب آن ها می باشد. همچنین خاصیت آبکاری دارند و کیفیت سطحی آن ها قابل قبول است و داشتن خاصیت جوش پذیری بالا و دقت ابعادی مطلوب در قطر و ضخامت باعث استفاده زیاد آن ها در صنعت شده است.

وزن پروفیل

به طور معمول قیمتی که برای پروفیل ها خصوصاً پروفیل های سبک مشخص می گردد در واحد وزن پروفیل اعلام خواهد شد. به طور مثال اگر قیمت یک کیلو 3210 تومان باشد، یک تن 3 میلیون و 210 هزار تومان خواهد بود و این نوع مشخص قیمت هم باز به موارد مختلف زیادی بستگی دارد و حتی قیمت روز دلار و ورق نورد سرد و هزینه های گمرک در مشخص قیمت پروفیل سبک تاثیرگذار خواهد بود .

مورد دیگری که باید در زمان خرید مد نظر قرار دهید این است که قیمت پروفیل سبک در مقایسه با پروفایل سنگین کمی بیشتر است، ولی به علت اینکه هزینه آن در واحد طول از پروقیل سنگین کمتر می گردد، اگر وزن برای آن در نظر گرفته گردد به طور کلی نوع سبک گران تر و اگر طولی باشد، نوع سنگین گران تر تمام می گردد و علت اصلی آن هم ضخامت و وزن کمتر پروفیل های سبک یا همان پروفیل های مبلی می باشد. به این علت که وزن و ضخامت پروفیل های مبلی و پروفیل های سبک به نسبت پروفیل های سنگین کمتر است، تمام این موارد در قیمت نهایی تاثیرگذار خواهد بود و شما باید با توجه به هدفی که در نظر دارید نوع پروفیل را انتخاب نموده و با توجه به مقیاس مشخصی که در مشخص قیمت به کار می رود قیمت نهایی را مشخص کنید .

پروفیل های سنگین تاب پایداری پیچشی و خمشی بالایی دارند و همچنین وزن و شرایط مطلوبی دارند و سختی سطحی آن ها بالا بوده و در نهایت قیمت مناسبی دارند و یکی از اصلی ترین تفاوت بین پروفیل های سبک و سنگین ضخامت فراوریی آن ها می باشد که به طور کلی پروفیل های سبک ضخامت کمتر از یک و نیم میلی متر دارند اما پروفیل های سنگین ضخامت شان بیش از یک و نیم میلی متر است. با توجه به تمامی مواردی که گفته شد پروفیل های سنگین برای مواردی به کار می فرایند که باید توان تحمل زیادی داشته باشند.

قیمت قوطی آهن

قوطی پروفیل که در ظاهر شبیه جعبه بوده جزو محصولات پرکاربرد در صنعتی ساختمان سازی می باشد و قیمت قوطی آهن متاثر از وزن و سایر ویژگی های آن خواهد بود.

قیمت قوطی در بازار متاثر از موارد زیادی می باشد که یکی از تاثیرگذارترین موارد، نوسانات ارزی است که مستقیما روی قیمت قوطی تاثیر دارد و آن را دچار تغییرات لحظه ای و روزانه می نماید. بهتر است اگر قصد خرید دارید، با حذف واسطه ها و سودجویان این کار را انجام دهید تا خرید به صرفه تری داشته باشید . علاوه بر آن قیمت قوطی ستونی و قوطی آهن که فراوریی کارخانه های مختلف هستند مقادیر متفاوتی دارند.

قیمت روز پروفیل

لیست قیمت پروفیل در فولادیوم

امکان دریافت آخرین قیمت پروفیل، قوطی، پروفیل درب و پنجره، پروفیل صنعتی، پروفیل مقاطع باز از بهترین کارخانه ها و دریافت مشاوره تخصصی در خصوص قیمت آهن و خرید انواع آهن آلات در وب سایت فولادیوم (fooladiom.com) برای راحتی کاربران آماده شده است.

انتهای رپرتاژ آگهی

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 23447

به "به روزترین قیمت پروفیل و قوطی آهن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به روزترین قیمت پروفیل و قوطی آهن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید