بودجه سال 99 وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک معین شد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، لایحه بودجه سال 99 کل کشور در حالی از سوی دولت منتشر شده که در بودجه پیشنهادی برای وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک رشد قابل توجهی دیده می گردد.

بودجه سال 99 وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک معین شد

در لایحه پیشنهادی بودجه وزارت ورزش 870 میلیارد و 383 میلیون و 200 هزار تومان پیش بینی شده است. این در حالی است که بودجه مصوب این وزارتخانه برای سال گذشته 609 میلیارد و 69 میلیون تومان بود. همچنین در لایحه بودجه پیشنهادی برای سال آینده و در بخش عمرانی مبلغ 581 میلیارد و 284 میلیون تومان برای وزارت ورزش پیش بینی شده است.

بودجه وزارت ورزش برای 10 محور از جمله رشد و گسترش ورزش همگانی، ورزش همگانی دانشجویان، گسترش ورزش قهرمانی دانشجویان، گسترش ورزش کارگران، حمایت از توسعه ورزش قهرمانی، برنامه های حمایت، راهنمایی، ارتقای امور فرهنگی ورزش و ... پیش بینی شده است. در این بودجه هیچ رقمی به ایجاد، توسعه و تجهیز فضاهای ورزشی اختصاص داده نشده است.

همچنین بودجه پیش بینی شده برای کمیته ملی المپیک در لایحه پیشنهادی دولت مبلغ 127 میلیارد تومان است. سال 98 بودجه مصوب کمیته 103 میلیارد و 900 میلیون تومان بود. در بخش عمرانی هم بودجه کمیته ملی المپیک برای سال آینده 2 میلیارد و 200 میلیون تومان پیش بینی شده است.

34 میلیارد و 600 میلیون تومان هم بودجه پیش بینی شده دولت برای کمیته ملی پارالمپیک در سال 99 است. برای این کمیته و در بخش عمرانی 100 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 17233

به "بودجه سال 99 وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بودجه سال 99 وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید