بیوگرافی امیلی بیچام، برنده نخل طلای کن 2019

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران: امیلی بیچام (Emily Beecham) بازیگر جوانی است که پس از چند کار قوی بالاخره به خاطر فیلم جو کوچولو (Little Joe) در جشنواره کن 2019 برنده جایزه نخل طلایی بهترین بازیگر زن شد. به همین بهانه در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با این بازیگر جوان و خوش آتیه بیشتر آشنا کنیم.

بیوگرافی امیلی بیچام، برنده نخل طلای کن 2019

امیلی بیچام در 12 می 1984 در انگلیس بدنیا آمد. او یک بازیگر انگلیسی-آمریکایی است که اولین تجربه بازیگری قابل توجه خود را در سال 2006 در فیلم سفر بخیر (Bon Voyage) و سریال زندگی پس از مرگ (Afterlife) کسب کرد. بیچام در سال 2011 جایزه بهترین بازیگر زن را از فستیوال فیلم مستقل لندن دریافت کرد.

بعد از آن بود که بیچام به خاطر ایفای نقش دافنه (Daphne) در فیلمی به همین نام در سال 2017 بار دیگر مورد توجه نهاده شد. بازی در این فیلم نامزدی جایزه بهترین بازیگر زن در فستیوال فیلم مستقل لندن و بهترین بازیگر تازه کار زن در جوایز امپایر را برای بیچام در پی داشت.

همچنین بیچام یکی از بازیگران اصلی و محبوب سریال به درون بد لندز (Into the Badlands) به شمار می آید که در آن نقش شخصیت بیوه (The Widow) را بر عهده دارد. امیلی بیچام به خاطر شباهت فیزیکی اش به نیکول کیدمن نیز مورد توجه نهاده شده است.

واقعیاتی کوتاه در خصوص امیلی بیچام

تاریخ تولد: 12 می 1984

وضعیت تأهل: مجرد

قد: 165 سانتیمتر

محل تولد: انگلیس

ثروت خالص: 1.3 میلیون دلار

فیلم های معروف: دافنه و درود، سزار!

سریال های معروف: به درون بد لندز، زندگی پس از مرگ، دهکده

امیلی بیچام از پدری انگلیسی اهل لینکلن شایر که خلبان بود و یک مادر آمریکایی اهل آریزونا به دنیا آمد. از آنجایی که پدرش خلبان بود، امیلی در کودکی در شهر ها و کشور های زیادی زندگی نموده است. با این وجود بیچام عمدتاً در منچستر ساکن بوده است. برای تحصیلات عالیه، بیچام در سن 18 سالگی در آموزشگاه موسیقی و هنر های دراماتیک لندن ثبت نام نموده و در سال 2006 با مدرک کارشناسی از این آموزشگاه فارغ التحصیل شد.

زندگی حرفه ای

امیلی بیچام فعالیت حرفه ای خود را در سال 2006 با فیلم سفر بخیر و سریال تلویزیونی زندگی پس از مرگ شروع کرد. هنگام بازی در فیلم سفر بخیر، بیچام آخرین سال تحصیل خود در دانشگاه را می گذراند. بیچام در سال 2007 در فیلم آخرالزمانی زامبی محور 28 هفته بعد (28 Weeks Later) حضور یافت و بازی اش مورد توجه نهاده شد. بعد ها در سال 2009، یان دان او را برای بازی در نقش اصلی فیلم مستقل The Calling انتخاب کرد که شروع نقش آفرینی بیچام در چندین پروژه سینمایی و تلویزیونی پیروز بود. بیچام در مدت بسیار کوتاهی به یک بازیگر زن شناخته شده تبدیل شده و با کسب جوایز متعددی سینمایی در کشورش، الهام بخش بسیاری از دختران جوان برای ورود به عرصه بازیگری شد.

او در سال 2016 در کنار بازیگرانی مشهور نقش دیردره را در کمدی درود، سزار! (Hail, Caesar!) ساخته برادران کوئن را بازی کرد. از نقش آفرینی های عمده او در عرصه تلویزیون، علاوه بر موارد گفته شده، می توان به سه تفنگدار (The Musketeers)، دهکده (The Village)، بلندینگز (Blandings)، خسارات (Damages)، خیابان (The Street) و تعدادی دیگر اشاره نمود.

ثروت امیلی بیچام

بسیاری از منابع، ثروت خالص بیچام را 1.3 میلیون دلار برآورد نموده اند که نزدیک به 1 میلیون دلار از این ثروت به وسیله بازی در نمایش های تئاتر به دست آمده است. اولین فیلم بیچام با عنوان دافنه، 148.433 دلار در انگلستان و 64.404 دلار در هلند فروش داشت در حالی که این رقم برای فیلم درود، سزار! به 63.6 میلیون دلار با بودجه 22 میلیون دلاری رسید. دیگر فیلم های او نیز فروش های نسبتاً خوبی را تجربه کردند.

زندگی شخصی امیلی بیچام

دختری بااستعداد، شخصیت جذاب و زیبایی ظاهری مانند امیلی بیچام به سختی می تواند از شایعات در امان بماند، اما به خوبی توانسته روابط شخصی و عاشقانه اش را از چشم رسانه ها دور نگه دارد به طوری که تاکنون هیچ مردی به او نسبت داده نشده است. هرچند داشتن روابط عاشقانه در این سن اجتناب ناپذیر است، اما بیچام توانسته این روابط را بسیار مخفی نگه دارد و در صحبت با رسانه ها نیز اطلاعاتی در این زمینه ارائه نداده است. با این وجود او را زنی مجرد می دانیم. او یک برادر کوچکتر دارد که با نام TC Beecham در اینستاگرام فعالیت می نماید. همچنین بسیاری بیچام را یکی از چهره های آینده هالیوود می دانند.

او در مصاحبه ای فاش کرد که هرگز با رویای بازی در نقش دختران جذاب و دوست داشتنی به کلاس بازیگری نرفته بلکه همواره دوست داشته در نقش هایی موثر و نقش هایی که عکس شخصیت های جذاب و دوست داشتنی است قرار بگیرد. نقش او در فیلم دافنه از آن جمله نقش هایی بود که بیچام همواره دوست داشت بر عهده بگیرد، نقشی که جذاب و دوست داشتنی نیست، اما می توان رگه های از اخلاق و رفتار مردانه و خشن را در آن یافت. در نهایت امیلی بیچام در جشنواره کن 2019 باارزش ترین جایزه دوران فعالیت بازیگری نسبتاً کوتاهش را بدست آورد و برای بازی در فیلم جو کوچولو پیروز به دریافت جایزه نخل طلایی شد.

این فیلم درام بریتانیایی- استرالیایی از جسیکا هاوسنر در بخش بهترین فیلم جشنواره کن نیز رقابت داشت. جو کوچولو داستان یک دانشمند را روایت می نماید که با دستکاری ژنتیکی پیروز ساخته یک گیاه می گردد که باعث ایجاد تغییراتی در دیگر موجودات زنده می گردد. این فیلم تاکنون نمره 70 درصد را از سایت روتن تومیتوز دریافت نموده است. نمره فیلم در سایت متاکریتیک نیز 56 از 100 عنوان شده است.

منبع: standard.co.uk

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: برترین ها
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 7968

به "بیوگرافی امیلی بیچام، برنده نخل طلای کن 2019" امتیاز دهید

2 کاربر به "بیوگرافی امیلی بیچام، برنده نخل طلای کن 2019" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیوگرافی امیلی بیچام، برنده نخل طلای کن 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید