تمام خودروهای الکتریکی 2020 لوتوس به فروش رسید

به گزارش بلاگ پو، شرکت خودروسازی لوتوس گفت در مدت زمان تقریبا کوتاهی از سال 2020 میلادی تمام خودروهای الکتریکی مدل جدید خود را به فروش رسانده است.

تمام خودروهای الکتریکی 2020 لوتوس به فروش رسید

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، شاید در نگاه اول سوپر خودرویی مثل لوتوس 2020 یا Lotus Evija اتومبیلی گران قیمت به نظر برسد که افراد زیادی توانایی خرید آن را ندارند ولی آمارهای منتشرشده از میزان فروش این خودرو نشان می دهد تمام دستگاه های فراوریشده از مدل 2020 لوتوس به فروش رسیده است.

سوپر خودروی الکتریکی لوتوس بااینکه قیمتی برابر با 2.6 میلیون دلار دارد ولی توجه تعداد زیادی از علاقه مندان به اتومبیل های الکتریکی را به سمت خود جذب نموده و توانسته است ازلحاظ فروش موفقیتی عظیم را برای شرکت لوتوس به ارمغان بیاورد. نکته جالب توجه و بااهمیت در خصوص سوپر خودروی الکتریکی Lotus Evija به فروش رسیدن تمامی دستگاه های آن پیش از عرضه رسمی به مشتریان است.

طبق اعلام لوتوس جدیدترین مدل خودروی الکتریکی این شرکت در اوایل تابستان 2020 عرضه می گردد. کارشناسان معتقدند حداکثر 130 دستگاه از این خودرو فراوری خواهد شد. موفقیت در پیش فروش اتومبیل Lotus Evija بدون شک باعث می گردد مدیران این شرکت بیش از گذشته بر روی فراوری خودروهای الکتریکی سرمایه گذاری نموده و مدل های جدیدتر و پرقدرت تری از این وسایل نقلیه را فراوری نمایند.

شرکت سازنده خودروی Lotus Evija هنوز میزان درآمدزایی خود از پیش فروش این اتومبیل را اعلام ننموده ولی شواهد حاکی از آن است که این شرکت درفروش سوپر خودروی الکتریکی لوتوس 2020 سود کلانی را به دست آورده و در مقایسه با سایر خودروسازان اروپایی به موفقیت عظیمی دست یافته است.

عواملی چون آلودگی هوا، آلودگی صوتی و گران بودن سوخت های فسیلی سبب شده است در چند سال اخیر مردم کشورهای مختلف دنیا به سمت استفاده از خودروهای الکتریکی گرایش پیدا نمایند. به وجود آمدن چنین بازاری سبب شده شرکت های عظیم خودروسازی نیز بیش از گذشته بر روی فراوری این نوع از وسایل نقلیه تمرکز نمایند.

انتهای پیغام/4144/

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 23067

به "تمام خودروهای الکتریکی 2020 لوتوس به فروش رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام خودروهای الکتریکی 2020 لوتوس به فروش رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید