جلسه هماهنگی نماینده باشگاه پرسپولیس با مسئولان الوصل و AFC در امارات

به گزارش بلاگ پو، مدیر امور بین الملل پرسپولیس برای انجام هماهنگی های لازم به منظور میزبانی بازی لیگ قهرمانان، جلساتی را با مقام های باشگاه الوصل و AFC برگزار کرد.

جلسه هماهنگی نماینده باشگاه پرسپولیس با مسئولان الوصل و AFC در امارات

به گزارش به گزارش به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، امیر علی حسینی بعد از ظهر روز شنبه راهی امارات شد تا با توجه به مسئولیت های پرسپولیس به عنوان میزبان بازی روز سه شنبه، آنالیز ها و هماهنگی های لازم را انجام دهد.

وی در بدو ورود در دفتر مدیر عامل باشگاه الوصل جلسه ای با احمد بلوشی، دستیار مدیرعامل و سرپرست رسانه ای این باشگاه، یکی از اعضای هیات مدیره و دو تن از مدیران دیگر این باشگاه داشت و در جریان اقدام های انجام شده نهاده شد.

مسئول برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان در پرسپولیس، همچنین جلسه ای را با نماینده هیات کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار کرد و با وی درباره زمان ورود داوران، ناظران و تیم میهمان به مصاحبه پرداخت.

در مجموع این جلسات زمان ورود داوران و دیگر نمایندگان کنفدراسیون، ترانسفر و هتل آن ها مورد آنالیز نهاده شد. همچنین درباره جلسات مدیران، تمرین و کنفرانس خبری هماهنگی ها به عمل آمد.

حسینی بازدید میدانی از استادیوم برای آنالیز آمادگی آن برای برگزاری مسابقه نیز داشت. وی در این ارتباط خاطرنشان کرد؛ با توجه به این که این استادیوم میزبان بازی آسیایی دیگری هم خواهد بود، همه موارد مورد تاکید کنفدراسیون در شرایط مطلوبی قرار داشت.

حضور کامیابی نیا در تمرینات گروهی سرخپوشان

نعمتی، بهترین بازیکن/ پرسپولیس و تارتار، برترین تیم و سرمربی

نگاهی به تاریخچه دیدار های پرسپولیس و الاهلی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 5903

به "جلسه هماهنگی نماینده باشگاه پرسپولیس با مسئولان الوصل و AFC در امارات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه هماهنگی نماینده باشگاه پرسپولیس با مسئولان الوصل و AFC در امارات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید