حریفان جودوکاران ایران در مسابقات قهرمانی دنیا معین شدند

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، مسابقات جودو قهرمانی دنیا از فردا پنجشنبه 29 شهریورماه با حضور 756 جودوکار از 125 کشور کشور به میزبانی آذربایجان در سالن ژیمناستیک شهر باکو شروع می گردد. رقابتهایی که هشت روز به طول خواهد انجامید. در هفت روز، مسابقات انفرادی(هر روز یک وزن مردان و یک وزن زنان) انجام می گردد و در روز هشتم مسابقات تیمی برگزار خواهد شد.

حریفان جودوکاران ایران در مسابقات قهرمانی دنیا معین شدند

تیم ملی ایران با ترکیب محمد محمدی بریمانلو در وزن 73- کیلوگرم، سعید ملایی در وزن 81- کیلوگرم و جواد محجوب در وزن 100+ کیلوگرم در این مسابقات به روی تاتامی می رود. تیم سه نفره ایران را سه مربی و یک سرپرست همراهی می نماید. محمد منصوری به عنوان سرمربی ، محسن زکریا و آندره نیز به عنوان مربی و محمدحسن مجلسی به عنوان سرپرست در کنار جودوکاران حضور دارند. ضمن اینکه محمد درخشان رئیس فدراسیون جودو نیز در باکو حضور دارد.

این رقابتها در حالی از فردا پنجشنبه شروع می گردد که جودوکاران ایران از روز شنبه 31 شهریورماه کار خود را شروع می نمایند. طبق قرعه کشی انجام گردیده محمد محمدی بریمانلو در وزن 73- کیلوگرم در میان 89 جودوکار در اولین دیدار خود در گروه D به مصاف کیم چول از کره شمالی می رود و در صورت برتری به مصاف امانوف از قرقیرستان می رود.

سعید ملایی در وزن 81- کیلوگرم شنبه اول مهرماه و در وزن 81- کیلوگرم به روی تاتامی می رود. در این وزن 70 جودوکار حضور دارند که ملایی با سید یک در دور نخست گروه A استراحت دارد و سپس به مصاف برایند از کانادا می رود.

جواد محجوب نیز چهارشنبه چهارم مهر به مصاف رقبای خود می رود. در این وزن 41 جودوکار ثبت نام نموده اند که محجوب با سید 7 در گروه D دور نخست استراحت داشته و سپس با برنده اکوادور و تاجیکستان خواهد رفت.

سالن ژیمناستیک 9000 نفر گنجایش دارد و مسابقات جودو بر روی سه تاتامی برگزار خواهد شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1704

به "حریفان جودوکاران ایران در مسابقات قهرمانی دنیا معین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریفان جودوکاران ایران در مسابقات قهرمانی دنیا معین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید