حمایت میراث فرهنگی از هتل های قصرشیرین

به گزارش بلاگ پو، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از پرداخت بخشی از جرایم دیرکرد تسهیلات هتل های شهرستان قصرشیرین اطلاع داد.

حمایت میراث فرهنگی از هتل های قصرشیرین

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، امید قادری در جلسه آنالیز یاریهای فنی و اعتباری به طرحهای سرمایه گذاری و تاسیسات گردشگری استان با بیان اینکه هرساله به منظور تسهیل در امر سرمایه گذاری و یاری به تاسیسات گردشگری، اعتباراتی از محل یاری های فنی اعتباری پرداخت می گردد، توضیح داد: این یاریها در قالب پرداخت بخشی از سود تسهیلات پرداخت میگردد.

او با بیان اینکه متاسفانه سال هاست که هتلهای قصرشیرین به خاطر بسته شدن مرز خسروی متضرر شده اند، اضافه کرد: امیدواریم با پی گیری مدیریت ارشد استان و مساعدت مسئولان کشوری شاهد بازگشایی مجدد مرز خسروی و رونق دوباره این شهرستان که سهم قابل ملاحظه ای از تاسیسات گردشگری استان را به خود اختصاص داده است، باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با اشاره به میزبانی رویداد بین المللی گردشگری 2020 در استان کرمانشاه، گفت: بازگشایی مرز خسروی میتواند با همزمانی این رویداد سهم بسزایی در رونق گردشگری استان داشته باشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 10609

به "حمایت میراث فرهنگی از هتل های قصرشیرین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت میراث فرهنگی از هتل های قصرشیرین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید