خبرنگاران نخستین مجتمع خدماتی رفاهی اهواز به بهره برداری رسید

به گزارش بلاگ پو، اهواز - خبرنگاران - نخستین مجتمع خدماتی رفاهی و جایگاه عرضه فراورده های سوختی کلانشهر اهواز شنبه به صورت ویدئو کنفرانس با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به بهره برداری رسید.

خبرنگاران نخستین مجتمع خدماتی رفاهی اهواز به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار خبرنگاران برای ساخت ونصب تجهیزات این مجتمع خدماتی رفاهی واقع در ابتدای جاده اهواز - خرمشهر به مساحت 6هزار و 181مترمربع 135میلیارد ریال هزینه شده است.

این مجتمع خدماتی رفاهی تحت عنوان پرسیران با سرمایه گذاری مشترک سازمان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشور راه اندازی شده است و با بهره برداری از آن 50فرصت شغلی فراهم شد ضمن آنکه 11 واحد تجاری جنبی نیز در آن فعالیت می کنند.

ارسلان غمگین مدیرکل تعاون ، کار و امور اجتماعی خوزستان در آیین بهره برداری از این مجتمع خدماتی رفاهی گفت: همه تجهیزات فنی و الکترونیکی این مجتمع توسط متخصصان داخلی ساخته و نصب شده است.

طبق برنامه قرار است با سرمایه گذاری جدید ، گام دوم این مجتمع ، شامل راه اندازی جایگاه عرضه گاز سی.ان.جی نیز راه اندازی شود.

درآیین بهره برداری از مجتمع خدماتی رفاهی و عرضه فراورده های نفتی شرکت پرسی ایران تعدادی از مسوولان استانی و شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه خوزستان(اهواز) حضور داشتند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: ایرنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 43286

به "خبرنگاران نخستین مجتمع خدماتی رفاهی اهواز به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نخستین مجتمع خدماتی رفاهی اهواز به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید