خبرنگاران پروژه های اولویت دار شهرستان نیر تکمیل می گردد

به گزارش بلاگ پو، اردبیل - خبرنگاران - فرماندار نیر گفت: 92 پروژه با اعتباری بالغ بر 113 میلیارد ریال در این شهرستان وجود دارد و برای تکمیل اولویت دارترین آنها کوشش خواهد شد.

خبرنگاران پروژه های اولویت دار شهرستان نیر تکمیل می گردد

به گزارش خبرنگاران ، شجاع اقبالی روز چهارشنبه در جلسه کمیته جذب اعتبارات نیر اظهارکرد: 50 درصد تخصیص اعتبارات پروژه های این شهرستان استانی ، 30 درصد اعتبارات توازن منطقه ای و 10 درصد اعتبارات نفت و گاز می باشد.

وی بر لزوم محرومیت زدایی در این شهرستان تاکید نمود و خواهان جدیت دستگاه های اجرایی در ارسال بموقع صورت شرایط طرح ها جهت جذب اعتبارات شد.

فرماندار نیر همچنین خواهان نظارت مدیران اجرایی بر هزینه کرد اعتبارات شد و گفت: بودجه دولت محدود بوده و باید اعتبارات در محل های مشخص شده و اولویت دار هزینه شوند.

او با اشاره به ابلاغ سازمان برنامه و بودجه کشور تشریح کرد: آخرین مهلت هزینه کرد اعتبارات عمرانی 28 اسفند است ، خاتمه اقتصادی در سال جاری با سال های گذشته متفاوت است و همه دستگاه ها باید کوشش نمایند تا در زمان مقرر بتوانند تمام تخصیص اختصاص داده شده به پروژه های شهرستان را جذب نمایند.

اقبالی با بیان اینکه دستگاه هایی که نتوانستند اعتبارات خود را جذب نمایند باید جوابگو باشند، تاکید نمود: اگر دستگاه اجرایی نتواند تا خاتمه سال اقتصادی اعتبار اختصاص یافته به دستگاه خود را جذب کند، این مبلغ به خزانه عودت داده می گردد.

او گفت: تحریم های ظالمانه دشمنان ، شیوع ویروس کرونا و محدودیت منابع اقتصادی دولت را با شرایط سخت روبرو نموده و برنامه ریزی و هزینه کرد مناسب اعتبارات لازم است.

اقبالی همچنین به اجرایی نشدن بعضی از پروژه ها با توجه به شرایط آب و هوایی و سردسیربودن منطقه اشاره نمود و خواهان حل این مشکل شد.

رئیس شورای اداری شهرستان نیر جوابگویی ، رضایتمندی و تکریم ارباب رجوع را مستلزم هم افزایی و تعامل دانست و اضافه کرد: باید از تشریفات اداری کاسته و مکاتبات زاید را به صفر برسانیم ، زیرا با توجه به اختیارات داده شده به بعضی ادارات نباید شهروندان از جمله سرمایه گذاران درپیچ و خم ادارات برای اخذ مجوز سردرگم باشند.

شهرستان نیر در 30 کیلومتری جنوب غربی اردبیل قرار گرفته است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: ایرنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 42247

به "خبرنگاران پروژه های اولویت دار شهرستان نیر تکمیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پروژه های اولویت دار شهرستان نیر تکمیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید