خبرنگاران چند اِلمان نوروزی در سنندج نصب شد

به گزارش بلاگ پو، سنندج - خبرنگاران - رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: به منظور حفظ سلامتی و کاهش حضور شهروندان در فضاهای شهری، امسال اِلمان های نوروزی بطور محدود در چند نقطه این شهر نصب شد.

خبرنگاران چند اِلمان نوروزی در سنندج نصب شد

شرمین شریفی روز چهارشنبه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و توصیه پزشکان مبنی بر پرهیز از حضور در اماکن عمومی امسال این سازمان در آستانه سال نو و با هدف حفظ سلامتی و همچنین کاهش حضور شهروندان در فضاهای شهری، به صورت محدود نسبت به فضا سازی و نصب المان نوروزی در سطح شهر اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه یکی از رسالت های این سازمان فضا سازی محیطی و آذین بندی سطح شهردر مناسبت ها و اعیاد مختلف در طول سال است، افزود: هر ساله در آستانه سال نو این سازمان برنامه ریزی ها و اقدامات مناسبی در راستای زیبا سازی معابر شهری برای استقبال از سال نو اجرا می کرد.

شریفی یادآور شد: شیوع ویروس کرونا در اوایل اسفند ماه امسال و توصیه پزشکان مبنی بر پرهیز از حضور در اماکن عمومی سطح شهر باعث شد در فضا سازی ها و نصب اِلمان های نوروزی کمی تغییر ایجاد کنیم.

وی تاکید کرد: امسال و با هدف حفظ سلامتی و همچنین کاهش حضور شهروندان در فضاهای شهری، فضا سازی محیطی و نصب اِلمان های نوروزی به طور محدودتری نسبت به سنوات گذشته در سطح شهر نصب شود.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: فضا سازی های سطح شهر و نصب پرچم الوان با تم نوروز و شهر خلاق و همچنین نصب المان های نوروزی به طور محدود با هدف تلطیف روحیه شهروندان انجام گرفته است.

شریفی افزود: همه با هم با وفاق و همدلی و همچنین رعایت نکات بهداشتی می توانیم این ویروس را شکست دهیم و از شهروندان نیز می خواهیم از تجمع در اماکن و میادین که این المان ها نصب شده پرهیز کرده و از دست زدن به آنها نیز برای پیشگیری از شیوع کرونا خودداری کنند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: ایرنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 22140

به "خبرنگاران چند اِلمان نوروزی در سنندج نصب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران چند اِلمان نوروزی در سنندج نصب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید