خطری که استقلال را تهدید می کند، فکری نباید زمان را از دست بدهد

به گزارش بلاگ پو، سعید مراغه چیان در گفتگو با خبرنگاران در مورد شکست یک بر صفر استقلال برابر سایپا گفت: نیمه اول، سایپا یک پرس کامل را انجام داده بود و هر جا بازیکنان استقلال حضور داشتند سایپایی ها اجازه حرکت به آنها نمی دادند اما نقطه مشترک دو تیم در نیمه اول، پاس های اشتباهی بود که بین آنها رد و بدل می شد. البته آبی پوشان می توانستند در نیمه اول به گل دست پیدا کنند که تیر دروازه و کم دقتی مهاجمان استقلال باعث شد تا آبی پوشان به گل دست پیدا نکنند.

خطری که استقلال را تهدید می کند، فکری نباید زمان را از دست بدهد

وی ادامه داد: با شروع نیمه دوم، سایپا توانست از اشتباه مدافعان استقلال استفاده کرده و بر روی یک ضد حمله به گل برتری دست پیدا کند. مشکل خط دفاع استقلال همچنان باقی مانده و این تیم هنوز نتوانسته به هماهنگی کامل دست پیدا کند.

کاپیتان سابق استقلال شرح داد: استقلال بعد از گلی که دریافت کرد کاملاً بازی در اختیارش بود. آنها جنگیدند، شوت زدند و موقعیت های زیادی به دست آوردند که با آمادگی دروازه بان سایپا و بدشانسی آبی پوشان، توپ هایشان به گل تبدیل نشد و بازی را واگذار کردند.

مراغه چیان با انتقاد از عملکرد خط دفاع آبی پوشان اضافه نمود: تک تک مدافعان استقلال، بازیکنان خوبی هستند اما متاسفانه هماهنگی کامل را ندارند و بین خط هافبک و خط دفاع فاصله زیادی وجود دارد. فکری باید هر چه زودتر این مشکل را برطرف کند زیرا با این شرایط احتمال اینکه امتیازات زیادی را از دست بدهند خیلی زیاد است.

وی در مورد انتقاداتی که این روزها به محمود فکری و همکاران او گرفته می شود گفت: هر کسی نظرش را می دهد اما برای من عجیب است. استقلال وقتی تراکتور را برد همه شروع به تعریف و تمجید کردند اما وقتی در برابر سایپا باخت شروع به انتقادهای مخربانه کردند. باید به فکری زمان داده شود. استقلال در حال حاضر صدرنشین لیگ است و می تواند این فرایند را ادامه دهد. اگر همه انتقاد منصفانه و تیم را حمایت کنند استقلال از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی را پیدا خواهد کرد و می تواند نتایج قابل قبولی هم کسب کند به شرط اینکه مسئولان باشگاه هم دست از حمایت از تیم برندارند.

کاپیتان سابق استقلال در مورد دیدار آینده استقلال که روز جمعه برابر نفت مسجد سلیمان برگزار خواهد شد، گفت: هر بازی برای استقلال سخت است. تمام تیم هایی که مقابل استقلال یا پرسپولیس قرار می گیرند می خواهند خودشان را نشان بدهند. نفتی ها انگیزه های زیادی دارند تا برابر استقلال به پیروزی دست پیدا کنند ضمن اینکه آنها در هفته های اخیر هم عملکرد قابل قبولی در لیگ داشتند و فکری می تواند با یک آنالیز قوی، نقاط ضعف حریف را پیدا کرده تا در مسجد سلیمان به پیروزی برسد.

وی در انتها در پاسخ به این پرسش که آیا شکست برابر سایپا می تواند در فرایند استقلال برابر نفت مسجد سلیمان تاثیر منفی بگذارد گفت: به نظر من این اتفاق تا حدودی تاثیرگذار است و این وظیفه کادر فنی است که بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی آماده این دیدار کند. استقلال نام بزرگی است که میلیون ها هوادار دارد البته فوتبال هم جذابیتش به نتایج شگفت انگیزی است که در آن رخ می دهد اما در مجموع اعتقاد دارم آبی پوشان می توانند با به دست آوردن روحیه خوب مقابل نفت به پیروزی رسیده و صدرنشینی خود را تداوم ببخشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 42314

به "خطری که استقلال را تهدید می کند، فکری نباید زمان را از دست بدهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطری که استقلال را تهدید می کند، فکری نباید زمان را از دست بدهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید