خطیبی: 70 درصد تیم مان را باید ترمیم کنیم، امیدوارم سال جاری لیگی آرام داشته باشیم

به گزارش بلاگ پو، رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: 70 درصد تیم را باید ترمیم کنیم و یک دروازه بان و دفاع وسط برزیلی را جذب خواهیم کرد.

خطیبی: 70 درصد تیم مان را باید ترمیم کنیم، امیدوارم سال جاری لیگی آرام داشته باشیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، رسول خطیبی در حاشیه جلسه هم اندیشی سرمربیان تیم های لیگ رجحان درباره برگزاری دوره مربیگری حرفه ای گفت: من فکر می کنم که از لحاظ کیفیت، هر 10، 15 سال یک بار این اتفاق می افتد و مربیانی که این مدرک را دارند در ایران خیلی کم هستند. ما سه بار این دوره را پشت سر گذاشتیم. مدرس سنگاپوری کلاس مان هم شخصی است که در اروپا تدریس نموده و کیفیت بالایی دارد. او تمام ایده ها و متدهای روز جهان را یادآوری کرد و قطعاً در سبک مربیگری مان و لیگ برتر می توانیم از آنها استفاده کنیم.

وی ادامه داد: بازیکنان سابق و مربیان درجه یک ایران در این کلاس حضور دارند و فکر می کنم در حالی که این متدها یادآوری می گردد، ارتباط خوبی هم بین همکاران مان برقرار می گردد. امیدوارم بتوانیم از مسائلی که در کلاس مان مطرح شد، استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی درباره این موضوع که فدراسیون و سازمان لیگ الزام نموده اند که ورزشگاه ها باید از لحاظ امنیتی مجهز شوند، گفت: من فکر می کنم این موضوع از یک جایی باید آغاز گردد. ورزشگاه ها هر چقدر آرام باشند تیم ها و حتی طرفداران هم آرامش دارند و کیفیت بازی ها هم بالا می رود. امیدوارم این اتفاق بیفتد و بتوانیم لیگ آرام و بی حاشیه ای را برگزار کنیم.

خطیبی در خصوص شرایط ماشین سازی مطرح کرد: ما وقتی تیم را تحویل گرفتیم، متوجه شدیم حدود پنج شش بازیکن سال گذشته با تیم قرارداد دارند. این مسئله کار ما را سخت می نماید. وقتی 70، 80 درصد از اعضای تیم بمانند کار برای سرمربی راحت می گردد، ولی الان ما باید 70 درصد تیم را ترمیم کنیم. قرار است یک دروازه بان و دفاع وسط برزیلی به جمع ما اضافه شوند و امیدوارم بتوانیم تیمی را بسازیم که یکی از 10 تیم اول لیگ باشد. همچنین ما به باشگاه دو محل را برای برگزاری اردو پیشنهاد نموده ایم که یکی از آنها را انتخاب می کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8428

به "خطیبی: 70 درصد تیم مان را باید ترمیم کنیم، امیدوارم سال جاری لیگی آرام داشته باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطیبی: 70 درصد تیم مان را باید ترمیم کنیم، امیدوارم سال جاری لیگی آرام داشته باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید