در رشته های دو ومیدانی، شمشیربازی، کاراته و جودو شانس مدال داریم

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران ، مسعود سلطانی فر در آیین افتتاح هشت پروژه ورزشی استان البرز در فردیس با ابراز خرسندی از افتتاح پروژه های ورزشی که در استان البرز افتتاح و به بهره برداری رسید، گفت: بخش خصوصی مشارکت بسیار خوبی در ساخت پروژه ها داشته که کوشش می کنیم زمینه حضور بیشتر سرمایه گذاران در ورزش را بوجود آوریم.

در رشته های دو ومیدانی، شمشیربازی، کاراته و جودو شانس مدال داریم

سلطانی فر نتایج خوب و موفقیت آمیز رشته های مختلف ورزشی در یکماه اخیر را مورد توجه قرار داد و شرح داد: تیم ملی والیبال ایران در مرحله مقدماتی لیگ ملتهای والیبال در بین 16 تیم دوم شد و در نهایت به مقام پنجم رسید.خدا را شاکریم که اگر 20 سال پیش بردن کره و ژاپن در یک ست برای ما موفقیت محسوب می شد ، اکنون با تیم دوم در آسیا قهرمان مَی شویم و در دنیا با تیم اصلی در بین پنج تیم برتر قرار مَی گیریم.

وزیر ورزش و جوانان قهرمانی تکواندو در نوجوانان آسیا، قهرمانی ایران در هاکی سالنی آسیا و مدال برنز دنیای مجتبی عابدینی در شمشیر بازی را که برای اولین بار به ارمغان آمد ، ستود و از درخشش ورزشکاران ایرانی در مسابقات دانشجویان دنیا و کارگران دنیا که موجب شور و شعف مردم شدند ، به نیکی یاد کرد .

سلطانی فر در بخش دیگری از سخنانش اهمیت حضور مقتدرانه در بازی های المپیک 2020 توکیو را مورد توجه قرار داد و توضیح داد: سوم مردادماه سال 99 المپیک 2020 توکیو اغاز می گردد. کوشش می گردد ابتدا بیشترین سهمیه ها حاصل گردد و سپس به گونه ای باشد که نتیجه تاریخی رقم بخورد .

وزیر ورزش و جوانان تاکید نمود که در کنار سه رشته کشتی ، وزنه برداری و تکواندو در رشته های دو ومیدانی، شمشیربازی ، کاراته و جودو هم امیدوار به کسب مدال هستیم.

سلطانی فر حرکت ورزش استان البرز را امیدوار کننده و با پیشرفت خوب دانست و نقطه عطف آن را حضور سرمایه گذاران مطرح کرد و گفت : در کنار اماکن سخت افزاری خوب که برای ورزش استان البرز بوجود آمده در بخش استعدادیابی هم استعدادهای کم نظیری داریم که همه این اتفاقات خوب سبب مَی گردد که اخبار خوبی را در آینده از ورزش استان البرز بشنویم و به امید خدا شرایطی را فراهم کنیم که به دلیل موقعیت جغرافیای خوب این استان ، میزبانی های بیشتر رویدادهای بین المللی را برگزار کنیم .

وزیر ورزش و جوانان سالن 6 هزار نفری کرج را هم از پروژه های مهم ورزشی کشور دانست و شرح داد: در یازده مرکز استان از این سالن های شش هزار نفری در حال احداث داریم که سالن های سنندج ، شیراز و کرج مطلوب تر است و تا انتها سال 98 افتتاح و به بهره برداری مَی رسد .

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 9392

به "در رشته های دو ومیدانی، شمشیربازی، کاراته و جودو شانس مدال داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در رشته های دو ومیدانی، شمشیربازی، کاراته و جودو شانس مدال داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید