دستاورد میزبانی از اجلاس جهانی ارتقای ساختار گردشگری همدان است

به گزارش بلاگ پو، رییس هیأت مدیره دهکده توریستی گنجنامه گفت: آنچه برای میزبانان اجلاس جهانی گردشگری از اهمیت ویژه ای برخورد دار است این نکته است که سازمان جهانی گردشگریUNWTO، آژانسی ویژه در سازمان ملل متحد است که وظیفه راهنمایی صنعت گردشگری را دارد و می توان در این زمینه به ارتقای ساختار گردشگری امیدوار بود.

دستاورد میزبانی از اجلاس جهانی ارتقای ساختار گردشگری همدان است

به إگزارش خبرنگاران به نقل از کمیته اطلاع رسانی اجلاس دنیای گردشگری، سعید ترابیان یکی از اعضای وابسته سازمان دنیای گردشگر (unwto) ، با عنوان این مطلب، اضافه کرد: این سازمان به عنوان محل گفتگوی کشورها درباره سیاست ها و تجارب عملی آنها درباره دانش گردشگری می تواند پس از انتها اجلاس به صورت هدفمند در معرفی محل برگزاری اجلاس دنیای گردشگری تاثیرگذار باشد .

ترابیان بیان کرد: سازمان دنیای گردشگری نقش مرکزی و مهمی در ترفیع وضعیت تعهد و توانایی های موجود کشورهای در حال توسعه در زمینه گردشگری دارد پس ضروری است در فرآیند میزبانی از میهمانان اجلاس دنیای گردشگری در همدان کارشناسانه برنامه ریزی ها را اعمال کنیم.

او تاکید نمود: سازمان دنیای گردشگری همچنین به وسیله متقاعد کردن کشورهای عضو به وسیله معرفی مقاصد توریست ها از سفر، حداکثر منفعت مالی که توریسم می تواند با خود به همراه بیاورد و تاثیرات اجتماعی و فرهنگی ناشی از توسعه توریست و در عین حال کاهش تاثیرات زیست محیطی و تاثیرات منفی اجتماعی آنها، برای اجرایی شدن دستورالعمل های دنیای اخلاق حرفه ای در توریسم کوشش می نماید.

ترابیان، همچنین گفت : بر این اساس می توان توصیه کرد فعالان گردشگری داخلی از فرصت حضور میهمانان اجلاس دنیای گردشگری 2018 در ایران به روشنی بهره مند شوند.

او یادآور شد: در حال حاضر 157 کشور، منطقه و بیش از 556 عضو وابسته، به نمایندگی بخش خصوصی، موسسات آموزشی، شرکت های دنیاگردی و مراجع صلاحیت دار محلی در این سازمان عضو هستند پس هر یک از این اعضا می توانند پس از انتها میزبانی تریبون معرفی ایران در دنیا باشند .

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 11197

به "دستاورد میزبانی از اجلاس جهانی ارتقای ساختار گردشگری همدان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستاورد میزبانی از اجلاس جهانی ارتقای ساختار گردشگری همدان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید