رجب زاده: بهتر بود ذوب آهن با 2 مهاجم بازی می کرد، شبکه 3 فقط می خواست باری از دوشش بردارد

به گزارش بلاگ پو، کاپیتان پیشین تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به اینکه این تیم در بازی با الاتحاد هیچ فشاری روی دروازه حریف ایجاد نکرد گفت که اگر ذوب آهن با دو مهاجم بازی می کرد می توانست موقعیت های بیشتری به دست بیاورد.

رجب زاده: بهتر بود ذوب آهن با 2 مهاجم بازی می کرد، شبکه 3 فقط می خواست باری از دوشش بردارد

مهدی رجب زاده، پیشکسوت تیم فوتبال ذوب آهن در گفت وگو با خبرنگاران، درباره بازی ذوب آهن با الاتحاد اظهار کرد: به نظرم کیفیت بازی نماینده کشورمان خوب نبود. این یک مقداری طبیعی بود چرا که بازی های فصل پیش تمام شده بود و هر چند بازی های محبت آمیز ای برگزار گردید اما بازی محبت آمیز هیچ موقع مثل بازی رسمی نمی گردد. ذوب آهن چند بازیکن اثرگذارش را مثل حسینی، مظاهری و اوساگوانا را نیز از دست داده است. از طرفی بازیکنان سرباز هم دیر به تیم اضافه شدند. همه این ها دست به دست هم دادند تا ذوب آهن نتواند آن چیزی را که همه توقع داشتند، اجرا کند.

او ادامه داد: الاتحاد تیم خوبی بود و انسجام خوبی داشت. ذوب آهن به این تیم هیچ فشاری نیاورد چون هنوز آمادگی کافی را ندارد. الاتحاد بهتر بازی کرد و بازی را بیشتر در اختیار داشت. ذوب آهن خیلی خوش موقع به گل رسید ولی متاسفانه چون شرایط ایده آلی نداشت نتوانست از گلش دفاع کند. همواره 5 دقیقه بعد از گل خورده یا زده خیلی تعیین نماینده است. بعد از گل تساوی بازیکنان از نظر روانی پایین آمدند و الاتحاد شرایطش بهتر شد. تا آخر بازی هم ذوب آهن آن تیم همیشگی نبود. اگر ذوب آهن قصد صعود دارد باید خیلی بهتر از مسابقه رفت بازی کند. هیچ فشاری روی دفاع الاتحاد نبود که نقاط ضعفش تعیین گردد. ذوب آهن بی زهر بازی کرد. امیدوارم حالا که در شرایط مسابقه قرار گرفته اند در بازی برگشت راحت و روان تر بازی نمایند.

رجب زاده در خصوص اینکه چرا ذوب آهن در این بازی به کارهای رفاعی روی آورده بود، گفت: این می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. ذوب آهن در بازی های گروهی با روش 2-4-4 بازی می کرد. محمدرضا حسینی هم آن موقع از سمت راست حرکات ترکیبی خوبی انجام می داد و می توانستند موقعیت های بیشتری ایجاد نمایند. دو مهاجم سرزن یعنی مطهری و اوساگونا هم روی هوا قوی بودند و گل های زیادی به ثمر رساندند. ولی نمی دانم چرا در بازی با الاتحاد، ذوب آهن با ترکیب 1-4-1-4 به میدان رفت. در حملات کم تعداد بودند و به خاطر شرایط بدنی نمی توانستند در موج دوم حمله اضافه شوند. تا زمانی که مطهری در زمین بود نه حمایت شد و نه موقعیتی برایش ایجاد شد. شاید آقای منصوریان به خاطر اینکه تیمش به برد نیاز دارد در بازی برگشت تیمش را با دو مهاجم به زمین بفرستد تا فشار بیشتری روی دروازه حریف ایجاد نمایند.

او افزود: ذوب آهن با یک هافبک دفاعی بازی کرد و تیم حریف از فضاهای کناری حمید بوحمدان خیلی استفاده کرد و او نمی توانست فضاهای اطراف خودش را پوشش بدهد. این کار ذوب آهن را خیلی سخت نموده بود. برای من هم عجیب بود که چرا تیم با روش 1-4-1-4 بازی کرد. من در تمرینات نبوده ام و شرایشان را نمی دانم. قطعا کادر فنی کوشش نموده تا بهترین روش را اتخاذ کند. به نظر من اگر با دو مهاجم به زمین می رفتند روان تر بازی می کردند.

کاپیتان و مربی پیشین ذوب آهن در خاتمه گفت: شبکه سوم سیما هیچ برنامه خاصی برای تنها نماینده ایران تدارک ندیده بود. به نظر من به خاطر مصاحبه های مسئولان ذوب آهن و امثال ما، شبکه سه فقط می خواست این بار را از روی خودش بردارد تا انتقاد نگردد. ذوب آهن یا هر تیم شهرستانی دیگری نمایده ایران هستند و باید دید وسیع تری به وجود بیاید. در این شرایط تیم های شهرستانی در بازی های بین المللی انگیزه شان را از دست می دهند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 10066

به "رجب زاده: بهتر بود ذوب آهن با 2 مهاجم بازی می کرد، شبکه 3 فقط می خواست باری از دوشش بردارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رجب زاده: بهتر بود ذوب آهن با 2 مهاجم بازی می کرد، شبکه 3 فقط می خواست باری از دوشش بردارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید