رهبر: مجلس دهم به دنبال گره گشایی از کار مردم نبود ، کار رئیس جمهور آینده سخت است

به گزارش بلاگ پو، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: نمایندگان مجلس دهم با عملکردشان نشان دادند، دنبال گره گشایی از کار مردم نیستند. مجلس دهم به اذعان کارشناسان ضعیف ترین مجلس شورای اسلامی است.

رهبر: مجلس دهم به دنبال گره گشایی از کار مردم نبود ، کار رئیس جمهور آینده سخت است

فاطمه رهبر عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در تبادل نظر با خبرنگار سیاسی خبرنگاران، پیرامون عملکرد دوره دهم مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه انتخابیه تهران و کلانشهر ها به علت وسعت، مردم شناخت کافی نسبت به نامزدها ندارند و به همین خاطر به لیست های احزاب اعتماد می نمایند. نامزدهای لیست امید در جامعه سیاسی ناشناخته و اغلب فاقد عملکرد اجتماعی و سیاسی بودند.

وی اضافه نمود: رئیس مجلس در نشست خبری اعلام کردند، من از بیست روز پیش به نمایندگان پیرامون گرانی بنزین اطلاع داده بودم ولی نمایندگان این موضوع را تکذیب کردند. این نشان می دهد که نمایندگان نهایت کوشش خود را برای خدمت به مردم و حل مسائل اجتماعی، سیاسی و مالی بکار نگرفته اند. برخی از نمایندگان به بجای آنکه در بین مردم حاضر شوند و کشور را به سمت امنیت ببرند به اتفاقات اخیر گرانی بنزین دامن می زنند و آب در آسیب دشمن می ریختند.

رهبر پیرامون اولویت های دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به پسرفت عملکرد نمایندگان مجلس دهم و دولت روحانی، رئیس جمهور و نمایندگان آینده، کار سختی را در پیش دارند و مسائل معیشتی و مالی باید در اولویت قرار بگیرد.

وی در سرانجام اضافه نمود: برخی از نمایندگان فعلی در انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام نکردند و دلایلی را مطرح نمودند که به نظر بنده فرافکنی است و نمی توانند از عملکردشان در اذهان عمومی دفاع نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 17452

به "رهبر: مجلس دهم به دنبال گره گشایی از کار مردم نبود ، کار رئیس جمهور آینده سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رهبر: مجلس دهم به دنبال گره گشایی از کار مردم نبود ، کار رئیس جمهور آینده سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید