رویکرد آمریکا در قبال برجام غیرقابل پیش بینی است

به گزارش بلاگ پو، سخنگوی وزارت خارجه روسیه با انتقاد از سیاست خارجی آمریکا بیان کرد رویکرد این کشور درباره توافق برجام به شدت تغییر نموده است.

رویکرد آمریکا در قبال برجام غیرقابل پیش بینی است

به گزارش خبرنگاران، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه، در اظهاراتی از غیرقابل پیش بینی بودن سیاست خارجی آمریکا سخن گفته است.

زاخارووا در سخنانی گفت: برای اثبات آن که سیاست خارجی آمریکا غیرقابل پیش بینی است باید بگویم این کشور رویکرد خود را در بعضی موارد به شدت تغییر داده است، مسائلی از قبیل تغییرات آب و هوایی، توافق برجام، سازمان های حقوق بشری مانند یونسکو و یا حتی سازمان ملل، خاورمیانه و تنها تعداد کمی از این موارد هستند.

روز گذشته (آدینه) چهارمین نشست کمیسیون برجام در وین انجام شد و منابع خبری از شروع رایزنی های فنی برای نگارش پیش نویس توافق خبر دادند. این در گراند هتل وین در سطح معاونان و مدیران سیاسی وزارتخانه های امورخارجه ایران و گروه 1+4 برگزار گردید.

پس از آن سفارت فنلاند در وین با انتشار بیانیه ای حمایت خود از توافق برجام و تصمیمات آژانس بین المللی انرژی اتمی را اعلام نمود.

وانگ گان سفیر و نماینده دائم چین در سازمان های بین المللی مستقر در وین، نیز از طرف های برجامی خواست تا خواسته های سیاسیِ مثبت خود را به عمل تبدیل نمایند تا فرایند مذاکرات پیشروی داشته باشد.

منبع: خبرنگاران

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 48116

به "رویکرد آمریکا در قبال برجام غیرقابل پیش بینی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویکرد آمریکا در قبال برجام غیرقابل پیش بینی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید