رکورد شگفت انگیز پاگانی هوایرا رودستر BC در پیست

به گزارش بلاگ پو، نیروبخش این خودرو پیشرانه 12 سیلندر 6 لیتری توئین توربوی AMG است که قدرت 791 اسب بخاری را فراوری می نماید.

رکورد شگفت انگیز پاگانی هوایرا رودستر BC در پیست

سال پیش بود که پاگانی از خودروی فوق العاده خاص هوایرا رودستر BC رونمایی کرد. هایپرکار بدون سقف پاگانی که به عنوان آخرین نسخه از جانشین زوندا شناخته می گردد تنها به تعداد 40 دستگاه و با قیمت بیش از 3 میلیون دلار فراوری شده است. هم اکنون و یک سال پس از معرفی پاکانی اولین نمونه های آن را به دست مشتریان رسانده است.

به منظور اطمینان از اینکه هایپرکار خارق العاده پاگانی انتظارات مشتریان را برآورده می نماید این برند اقدام به تست هوایرا رودستر BC در پیست مشهور اسپا فرانکوشمپس بلژیک نموده است. این تست به عنوان بخشی از برنامه های آزمایش و آنالیز آئرودینامیکی و فنی خودرو در شرایط پرفشار اجرا شده است. پاگانی به دنبال ثبت رکورد های جدید در پیست نبوده، اما پرفورمنس استثنایی این خودرو فراتر از تمامی انتظارات بوده است.

این خودرو توانسته رکورد 2 دقیقه و 23.081 ثانیه را ثبت نموده و بنابراین رکورددار خودرو های جاده ای در اسپا فرانکوشمپس گردد. اگر این رکورد برای شما به حد کافی احساس برانگیز نبوده پس باید بدانید جهت تست دارای رطوبت بوده و این امر قطعاً روی پرفورمنس و هندلینگ خودرو تأثیر می گذارد.

این هایپرکار بیش از 350 هزار کیلومتر تست در جهانی واقعی را پشت سر گذاشته و برای بهبود هندلینگ نیز 45 هزار کیلومتر تست جاده ای در بعضی از چالش برانگیزترین پیست های جهان اجرا شده است. به این موارد باید تست های گسترده شبیه سازی را نیز افزود. هوایرا رودستر BC در اسپا به تمامی محدودیت های خود رسیده و با سرعت های بالا تست شده است.

پس از تکمیل شدن تست های تأییدیه فراوری پاگانی اقدام به ثبت رکورد های سریع نموده است. نیروبخش این خودرو پیشرانه 12 سیلندر 6 لیتری توئین توربوی AMG است که قدرت 791 اسب بخاری را فراوری می نماید.

آندرا پالما راننده تست پاگانی گفته است:

در خلال تست ها سریعاً فهمیدیم که این خودرو لپ تایم های جالبی را ثبت خواهد نمود. ما به سرعت با هوراچیو درباره شانس ثبت رکورد های جدید مشاوره کردیم هرچند آب وهوای پیست در بهترین حالت نبود، اما حتی با این وجود نیز رکورد جدیدی را بر جای گذاشتیم. این خودرو کاراکتری فوق العاده داشته و به راحتی پتانسیل های خود را به نمایش می گذارد. اگرچه اسپا فرانکوشمپس پیست پیچیده ای است، اما هندلینگ و چسبندگی رودستر BC فراتر از تمامی انتظارات بوده است.

منبع: پدال

دانلود

فیلم اصلی

کد ویدیو

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: فرادید
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 34745

به "رکورد شگفت انگیز پاگانی هوایرا رودستر BC در پیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد شگفت انگیز پاگانی هوایرا رودستر BC در پیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید