زاهدی: وزیر بهداشت مستنداتش درباره فروش جایگاه در بعضی دانشگاه ها را ارائه کند

به گزارش بلاگ پو، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خواهان ارائه مستندات وزیر بهداشت درباره فروش جایگاه در بعضی دانشگاه های علوم پزشکی به این کمیسیون جهت آنالیز بیشتر شد.

زاهدی: وزیر بهداشت مستنداتش درباره فروش جایگاه در بعضی دانشگاه ها را ارائه کند

محمد مهدی زاهدی در گفت وگو با خبرنگاران درباره ورود کمیسیون آموزش به موضوع دانشجوی قلابی در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه شهید بهشتی و به دنبال آن طرح بحث فروش جایگاه در بعضی دانشگاه ها گفت: تاکنون گزارش مستندی درباره جایگاه فروشی به کمیسیون ارائه نشده است لذا ما از وزیر بهداشت می خواهیم که مستندات خود در این باره را به کمیسیون جهت آنالیز ارائه کند.

وی تاکید نمود که کمیسیون باید در وهله اول صحت و سقم این موضوع را تائید کند که در صورت رخ دادن چنین اتفاقی حتما با آن برخورد می گردد.

اخیر نمکی وزیر بهداشت در توئیتر خود اعلام نموده بود که بعد از مقابله با اخلال گران در حوزه دارو، دستور برخورد با جریان های فساد در کنکور پزشکی و فروش جایگاه دانشگاه را صادر نموده، تاکنون نتایج مهمی حاصل شده و به زودی به قوه قضاییه ارسال خواهد شد.

روز گذشته نیز اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی درباره دستگیری 211 دانشجو در علوم پزشکی وزارت بهداشت گفت: بنده مکرر تاکید نمودم که همه کسانی که مصاحبه و اطلاع رسانی می نمایند در گفته هایشان دقت داشته باشند؛ الان بر سر موضوعاتی که بر اساس بی دقتی اعلام شده صحبت می کنیم. اول مسئولین وزارت بهداشت گفتند متخلفین را به قوه قضاییه معرفی کردیم، بعد گفتند معرفی خواهیم کرد و بعد گفتند جلوی ورود آنان را گرفته ایم. مسئولین وزارت بهداشت حرف های متناقضی زدند. به ما گزارشی ارائه نشده است. ما اطلاع دقیقی نداریم. بدیهی است وقتی اسامی را اعلام نمایند پیگیری می کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 12909

به "زاهدی: وزیر بهداشت مستنداتش درباره فروش جایگاه در بعضی دانشگاه ها را ارائه کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زاهدی: وزیر بهداشت مستنداتش درباره فروش جایگاه در بعضی دانشگاه ها را ارائه کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید