سرمربی تیم بسکتبال اکسون: بازی با مهرام فشار زیادی دارد

به گزارش بلاگ پو، سرمربی تیم بسکتبال اکسون تهران گفت: همیشه بازی با مهرام سخت و فشار زیادی به بازیکنان تیم حریف، مخصوصا تیم های جوان وارد می کند.

سرمربی تیم بسکتبال اکسون: بازی با مهرام فشار زیادی دارد

به گزارش خبرنگاران، البرز آبکناری سرمربی تیم بسکتبال اکسون تهران پس از باخت تیمش مقابل مهرام تهران، در جمع خبرنگاران گفت: به هرحال بازی سختی بود و تحمل کردن فشار بازی مقابل مهرام فشار روحی زیادی را به بازیکنان وارد می کند. در کوارتر سوم هم تمرکز را از دست دادیم که باعث افزایش اختلاف دو تیم شد.

او افزود: مهرام تیم با کیفیتی است که بازیکنانش سال ها تجربه بازی در بالاترین سطح را دارند. در کوارتر چهارم هم خوب برگشتیم اما بازی های اینگونه به تیم های جوانی مثل اکسون درس های زیادی می دهد که برای ما هم همینطور بود. بازیکن خارجی ما هم مصدومیت کوچکی روی پای خود داشت که مجبور شدیم به او استراحت دهیم.

آبکناری ادامه داد: به هرحال تجربه کردن این فضا برای تیم ما که اولین بارشان بود مقابل تیمی چون مهرام بازی می کردند، خیلی سنگین بود و تلاش می کنیم این موضوع را کم تر کرده و درس های زیادی را از این بازی ها یاد بگیریم.

او درمورد تقابلش با مصطفی هاشمی که سال ها دستیاری او را می کرد، گفت: به دور ازهر تعارفی بازی امروز تقایل من با آقای هاشمی نبود، امروز هم از ایشان چیزهای زیادی یاد گرفتم. این رابطه استاد و شاگردی هیچگاه سرانجام ندارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 15784

به "سرمربی تیم بسکتبال اکسون: بازی با مهرام فشار زیادی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم بسکتبال اکسون: بازی با مهرام فشار زیادی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید