سفیر سوریه در لبنان: روابط بیروت و دمشق مستحکم است

به گزارش بلاگ پو، سفیر سوریه در لبنان بیان کرد، لبنان و سوریه پیوند مستحکمی با یکدیگر دارند و همین مسأله موجب می گردد به فکر منطقی باشند که حقوق دو ملت را حفظ کند.

سفیر سوریه در لبنان: روابط بیروت و دمشق مستحکم است

به گزارش خبرنگاران، علی عبدالکریم علی، سفیر سوریه در لبنان در گفت وگو با سایت المیادین با بیان اظهارات مذکور، اعلام نمود، شرایط سخت لبنان احتیاج به یک آنالیز دارد که در آن شرایط سوریه و پیروزی ها بر تروریسم مد نظر قرار بگیرد.

وی در پاسخ به سوالی درباره دیدارش با حسان دیاب، نخست وزیر لبنان گفت، دیدارش با وی عادی بوده است، چالش هایی پیش روی دو کشور وجود دارد و راه چاره های تقسیم کننده به نفع دو کشور نیست.

علی تأکید کرد، شرایط لبنان به ویژه پرونده آوارگان سوری و اوضاع مالی موجب می گردد میان دو کشور، دولت و رهبران آن یک تفکر عالی وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: به دیاب گفتم قدرت سوریه و لبنان در آنالیز منافع دو کشور آمریکا و همه را وادار می نماید این توافق و هماهنگی میان دو کشور را در نظر بگیرند.

سفیر سوریه در لبنان با بیان اینکه دیدارش با نخست وزیر لبنان و نخست وزیران سابق این کشور رضایت بخش بود، گفت، وجود مکانیسم عملی، اعلام شده و رضایت بخش میان دو کشور لازم است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 20566

به "سفیر سوریه در لبنان: روابط بیروت و دمشق مستحکم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیر سوریه در لبنان: روابط بیروت و دمشق مستحکم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید