شمار مبتلایان جهانی کرونا به بیش از 133 میلیون نفر رسید

به گزارش بلاگ پو، براساس گزارش مراکز رسمی، شمار مبتلایان جهانی ویروس کرونا تا بامداد چهارشنبه به 133 میلیون و 16 هزار نفر رسیده است.

شمار مبتلایان جهانی کرونا به بیش از 133 میلیون نفر رسید

از مرکز وب سایت آماری ورد متر (worldometers) که آخرین آمار مبتلایان به همه گیری کرونا را به صورت لحظه ای گزارش می دهد، شمار مرگ و میر جهانی کرونا به 2 میلیون و 885 هزار و 916 نفر رسیده است.

براساس این گزارش در 24 ساعت گذشته در آمریکا که دارای بیشترین آمار بیماران کرونایی است، 62 هزار و 283 نفر به کووید 19مبتلا شده و 906 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

آخرین آمار نشان می هد، شمار مبتلایان به این بیماری در آمریکا به 31 میلیون و 560 هزار و 438 نفر و مرگ و میر ناشی از آن نیز به 570 هزار و 260 نفر رسیده است.

همچنین شمار بهبود یافتگان کووید 19 در آمریکا 24 میلیون و 122 هزار نفر گزارش شده است.

براساس آمارهای ارائه شده توسط وب سایت ورد متر، پس از آمریکا، برزیل، هند، فرانسه، روسیه و انگلیس به ترتیب دارای بیشترین مورد ابتلا به بیماری کرونا در جهان هستند.

افزایش شمار مرگ و میر بیماران کرونایی در آمریکا در حالی فرایند صعودی دارد که دولت بایدن در تلاش است تا سوء مدیریت به جای مانده از دوره رئیس جمهوری پیشین آمریکا در مقابله با ویروس کرونا در این کشور را کنترل کند، وضعیتی که اقتصاد آمریکا را با بحران روبرو ساخته است.

افزایش شمار مبتلایان کرونا در آمریکا در حالی رخ می دهد که بیشترین تعداد واکسن در این کشور تا کنون توزیع شده و در شرایطی که جهان با کمبود واکسن کرونا دست و پنجه نرم می کند دولت فدرال آمریکا مقدار زیادی از دوزهای واکسن را خارج از نیاز خود انبار کرده است.، ایرنا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 46804

به "شمار مبتلایان جهانی کرونا به بیش از 133 میلیون نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار مبتلایان جهانی کرونا به بیش از 133 میلیون نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید