طبق آئین نامه فقط بازی های دو هفته پایانی همزمان برگزار می گردد

به گزارش بلاگ پو، فصل قبل شرایط خاضی بود که سه هفته همزمان برگزار کردیم

در این فصل لیگ برتر فقط بازی های دو هفته پایانی به صورت همزمان برگزار می گردد در حالی که همچنان کورس قهرمانی داغ است و پرسش اینجاست که چرا مسابقات هفته بیست و هشتم در یک ساعت همزمان برگزار نشد؟

طبق آئین نامه فقط بازی های دو هفته پایانی همزمان برگزار می گردد

سعید فتاحی مسوول کمیته مسابقات سازمان لیگ می گوید:همه جا همین طور است که بازی های دو هفته پایانی به صورت همزمان برگزار می گردد .آئین نامه ما هم همین را می گوید.

با این وجود فصل قبل بازی های سه هفته پایانی به صورت همزمان برگزار گردید که این مساله سال جاری رعابت نشده است:ما طبق آئین نامه عمل می کنیم ضمن اینکه فصل قبل در سه هفته پایانی سه چهار تیم درگیر مساله سقوط بودند و شرایط خاصی بود اما در این فصل در همین هفته بیست و هشتم دو تا از تیم های درگیر سقوط با هم بازی دارند و ممکن است تکلیف روشن گردد.

سال جاری در لیگ برتر انگلیس باز های هفته پایانی برگزار می گردد و این مساله در خصوص لالیگا مربوط به دو هفته پایانی است.بوندس لیگا و لوشامپیونا هم مثل لالیگا هستند اما در سری آ نیز تنها بازی های هفته پایانی به صورت همزمان برگزار می گردد.فتاحی می گوید: شاید آئین نامه های هر کدام از این لیگ ها فرق کند اما در اروپا آنقدر شرایط شان متفاوت است که خیلی هم فرقی نمی نماید.

بازی های دو هفته پایانی لیگ برتر در ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد و همه مسابقات از ساعت 21 آغاز می گردد.این اتفاق دوباره پرسش هایی درباره محدودیت نور و مسائل پروژکتورهای استادیوم ها را مطرح می نماید که فتاحی در این باره می گوید:ما برای رزشگاه های لیگ برتر محدودیت نور نداریم اما نامه زدیم و فشار آوردیم که مسئله ای از این جهت وجود نداشته باشد .ان شاء الله که مسئله ای پیش نخواهد آمد.

مسوول کمته مسابقات سازمان لیگ درباره اهدای جام قهرمانی و اینکه قرار است سه جام به سه شهر مختلف برده گردد می گوید: منتظریم ببینیم تکلیف بازی ها چطور پیش خواهد رفت و بشتگی به شرایط بازی ها دارد.

به گفته فتاحی جام قهرمانی لیگ برتر شبیه جام فصل قبل خواهد بود و خوشبختانه شکل جام تغییری نخواهد کرد.

2-350

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6765

به "طبق آئین نامه فقط بازی های دو هفته پایانی همزمان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طبق آئین نامه فقط بازی های دو هفته پایانی همزمان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید