عزم وزیر ورزش برای واگذاری استقلال پرسپولیس جدی است ، برای نیم فصل دوم مهاجم خواهیم گرفت

به گزارش بلاگ پو، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: وزیر ورزش بسیار مصر است تا آخر اسفند ماه سال جاری واگذاری 2 باشگاه استقلال پرسپولیس اتفاق بیفتد.

عزم وزیر ورزش برای واگذاری استقلال پرسپولیس جدی است ، برای نیم فصل دوم مهاجم خواهیم گرفت

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از وزارت ورزش و جوانان، محمد حسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از خاتمه گفت: سلطانی فر بسیار مصر است تا آخر اسفند ماه سال جاری واگذاری سرخابی ها اتفاق بیفتد و ما از عزم و اراده وزیر ورزش برای واگذاری استقلال پرسپولیس بسیار خوشحالیم.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: وزیر ورزش و جوانان قول هرگونه همکاری در مواردی که در روند واگذاری به این وزارتخانه مربوط است را به دو باشگاه دادند و ما را هم مکلف کردند که با جلسات و پیگیری های روزانه موارد مربوط به خودمان را انجام دهیم که امیدواریم با این جدیت تا خاتمه سال شاهد واگذاری 2 باشگاه به بخش خصوصی باشیم.

او اضافه نمود: یکی از مهم ترین موارد برای واگذاری این است که تراز اقتصادی 2 باشگاه مثبت باشد. مهم ترین کاری که وزیر هم دستور آن را به بخش حقوقی وزارت ورزش دادند این بود که سند استادیوم درفشی فر برای پرسپولیس و استادیوم مرغوب کار برای استقلال زده گردد. وقتی دارایی ها افزایش پیدا کند طبیعی است که تراز بالا می رود. از طرفی یک سری وظایف مهم از جمله تنظیم ترازنامه اقتصادی هم به عهده ما است که باید هرچه سریعتر برطرف کنیم.

انصاری فرد در مورد وضعیت کنونی باشگاه پرسپولیس گفت: می توانیم نمره خوبی به کالدرون بدهیم، چون هنوز در کورس رقابت هستیم و اگر پنالتی ما با ماشین سازی گل می شد الان دوم جدول بودیم. تا نیم فصل امکان جابجایی بازیکنان را نداریم، اما برای نیم فصل دوم مهاجمانی را شناسایی کردیم که با تشخیص کالدرون بهترین آن ها را استخدام کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 14727

به "عزم وزیر ورزش برای واگذاری استقلال پرسپولیس جدی است ، برای نیم فصل دوم مهاجم خواهیم گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزم وزیر ورزش برای واگذاری استقلال پرسپولیس جدی است ، برای نیم فصل دوم مهاجم خواهیم گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید