عملیات اجرایی ساخت 12 پست برق GIS در اهواز شروع شد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، رضا اردکانیان عصر امروز در آیین کلنگ زنی شروع عملیات اجرایی 12 پست برق33/132 کیلو ولت GIS شرکت برق منطقه ای خوزستان اظهار کرد: این پروژه سهم به سزایی در پایداری شبکه برق کشور به خصوص خوزستان دارد.

عملیات اجرایی ساخت 12 پست برق GIS در اهواز شروع شد

اردکانیان با بیان آنکه صنعت برق خوزستان کارنامه بسیار خوبی در مدیریت مصرف و عبور از تابستان 97 دارد، مطرح کرد: این پست ها مجهز به آخرین تکنولوژی روز هستند و با هزینه ای بالغ بر 800 میلیارد تومان اجرایی می شوند که هم باعث انتقال تکنولوژی و بومی سازی آن در کشور می گردد و هم صنعت برق خوزستان را در مقابل آلاینده ها و ریزگردها بیمه می نماید.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان نیز بیان نمود: برای اولین بار پست های برق GIS با تکنولوزی ABB سوئیس در داخل کشور اجرایی می گردد و خروجی این انتقال تکنولوژی برای اولین بار در خوزستان خواهد بود.

محمود دشت بزرگ ادامه داد: از 12 پست GIS برنامه ریزی شده 6 پست در شهر اهواز و 6 پست دیگر در شهرهای بهبهان، مسجد سلیمان، ماهشهر و آبادان اجرایی می شوند.

وی، پست های برق GIS را پاسخی به شرایط نامناسب جوی و ریزگردها در استان دانست و توضیح داد: این پست ها زمین کمتری را مصرف می نمایند، با مبلمان شهری هماهنگ هستند و مهم تر از آنها در مقابل آلاینده های استان خوزستان به خصوص ریزگردها مقاوم هستند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان تاکید نمود: بعد از مونتاژ قطعات که حدود 6 ماه زمان می برد پست ها وارد خوزستان می گردد و عملیات اجرایی پست ها در قرارداد 18 ماهه به انجام می رسد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2831

به "عملیات اجرایی ساخت 12 پست برق GIS در اهواز شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات اجرایی ساخت 12 پست برق GIS در اهواز شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید