فرصت مجدد ثبت نام در آزمون های EPT و فراگیر مهارت های عربی

به گزارش بلاگ پو، فرصت مجدد ثبت نام در آزمون های زبان انگلیسی (EPT) و فراگیر مهارت های عربی دانشگاه آزاد اسلامی فراهم شد.

فرصت مجدد ثبت نام در آزمون های EPT و فراگیر مهارت های عربی

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران از مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، آن دسته از داوطلبانی که در موعد مقرر اعلام شده پیروز به ثبت نام در آزمون زبان انگلیسی (EPT) و آزمون فراگیر مهارت های عربی اسفند ماه دانشگاه آزاد اسلامی نشده اند می توانند در مهلت مجدد در نظرگرفته شده ثبت نام نمایند.

ثبت نام از امروز یکشنبه 17 فروردینماه شروع و تا روز چهارشنبه 20 فروردین ماه ادامه خواهد داشت. گفتنی است برگزاری این آزمون در 5 اردیبهشت ماه لغو و و زمان برگزاری آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

تنها دانشجویان دوره دکتری تخصصی شاغل به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی که در موعد مقرر پیروز به ثبت نام در آزمون مذکور نشده اند می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی english.iau.ac.ir/ept نسبت به ثبت نام اقدام و همچنین از منابع و بودجه بندی سوالات این آزمون آگاهی یابند.

داوطلبان گرامی در صورتی که در مورد مراحل ثبت نام با مسئله ای روبرو شدند می توانند سوالات خود را صرفاً به وسیله سامانه پرسش و پاسخ مندرج در سایت مذکور مطرح و در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت نمایند.

انتهای پیغام/4040/

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 23294

به "فرصت مجدد ثبت نام در آزمون های EPT و فراگیر مهارت های عربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت مجدد ثبت نام در آزمون های EPT و فراگیر مهارت های عربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید