فوتبال دنیا، آرتورو ویدال: VAR قرار بود به تیم ها یاری کند نه اینکه به آنها آسیب بزند

به گزارش بلاگ پو، فوتبال دنیا - آرتورو ویدال از عملکرد داور ویدئویی در بازی تیمش مقابل جیرونا که باعث شد تیم او 10 نفره گردد ایراد گرفت.

فوتبال دنیا، آرتورو ویدال: VAR قرار بود به تیم ها یاری کند نه اینکه به آنها آسیب بزند

به گزارش خبرنگاران، آرتورو ویدال معتقد است که یاری داور ویدئویی (VAR) در بازی شب گذشته (یکشنبه) این تیم مقابل جیرونا به مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها ضربه زده است. در این بازی که در استادیوم نوکمپ برگزار گردید و با تساوی 2-2 سرانجام یافت، داور در دقیقه 35 کلمان لنگله هافبک بارسلونا را با استفاده از یاری داور ویدئویی VAR اخراج کرد و دلیل او هم این بود که بازیکن فرانسوی با آرنجش ضربه ای عمدی به صورت بازیکن حریف زده است.

آرتورو ویدال، هافبک شیلیایی بارسلونا درباره این اتفاق گفت: خیلی ناراحتیم چون حق مان بود بازی را ببریم. چنین اتفاقاتی نباید در یک بازی رخ دهد چون می تواند مشخص نماینده نتیجه بازی باشد. فیلم بازی را دیدیم و فکر می کنم که VAR باید به تیم ها یاری نمایند نه اینکه به آنها ضربه بزند.

ویدال که اولین حضورش در ترکیب اصلی بارسلونا را در این فصل لالیگا تجربه می کرد، در پاسخ به این سؤال که آیا انتقادی از بازی خودش دارد گفت: سخت است که از خودمان به خاطر یک بازی این چنینی انتقاد کنیم. تطبیق دادن خودمان با این شیوه بازی سخت نیست، حداقل برای من اینطور نیست. من برای بایرن مونیخ و یوونتوس بازی نموده ام و وقتی شما کیفیت لازم را داشته باشید، می توانید برای هر تیمی بازی کنید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1830

به "فوتبال دنیا، آرتورو ویدال: VAR قرار بود به تیم ها یاری کند نه اینکه به آنها آسیب بزند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، آرتورو ویدال: VAR قرار بود به تیم ها یاری کند نه اینکه به آنها آسیب بزند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید