لایحه حمایت از کنسرسیوم های صادراتی به مجلس ارائه می گردد

به گزارش بلاگ پو، معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران گفت: به زودی لایحه حمایت از کنسرسیوم های صادراتی به مجلس شورای اسلامی ارائه می گردد.

لایحه حمایت از کنسرسیوم های صادراتی به مجلس ارائه می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، علی اصغر مصاحب اظهار کرد: در طول چند سال اخیر رویکرد سازمان صنایع کوچک، حمایت ویژه از کنسرسیوم های صادراتی در سطح کشور بوده است و هم اکنون 62 شرکت در شهرک های صنعتی و در راستای مدیریت صادرات فعال شده اند.

وی اضافه کرد: لایحه حمایت از کنسرسیوم های صادراتی با همفکری نخبگان و صاحب نظران تشکل های خصوصی و به ویژه اعضای اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران به زودی به وسیله شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی برای تصویب به مجلس شورای اسلامی ارائه خواهد شد.

مصاحب اظهار کرد: براساس این لایحه شرکت های مربوطه به رسمیت شناخته می شوند و این اطمینان در بین صاحبان صنایع به وجود می آید که می توانند به صورت قانونی از خدمات این شرکت ها بهره مند شوند.

این مقام مسئول گفت: مرکز مبادله فناوری صنایع کوچک نیز با اشتراک همکاری میان ایران و کره جنوبی و همچنین با کشور چین، درحال حاضر فعال است و در راستای توسعه مبادلات فناوری به زودی هفت گروه از هفت واحد صنعتی برای آموزش های فناوری به کشور آلمان اعزام خواهند شد.

معاون سازمان صنایع کوچک ادامه داد: سامانه سککوک به عنوان مدل جدیدی در تامین تسهیلات فعال شده که روند استفاده از منابع بانکی را مورد رصد دقیق قرار می دهد.

وی گفت: 18 واحد صنعتی کوچک و متوسط در بورس پذیرفته شده اند و این اتفاق در راستای سوق دادن احتیاجهای اقتصادی واحدها از بازار پول به بازار سرمایه دارای اهمیت بالایی است و می تواند در تامین تسهیلات مورد احتیاج واحدهای صنعتی هم کارگشا باشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 10101

به "لایحه حمایت از کنسرسیوم های صادراتی به مجلس ارائه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لایحه حمایت از کنسرسیوم های صادراتی به مجلس ارائه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید