ماله کشی روی گاف دپارتمان، فکس رسمی شد گمانه زنی!

به گزارش بلاگ پو، اسامی داوران بازی ها زمانی رسمیت پیدا می نماید که به وسیله سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام گردد و هرگونه گمانه زنی درباره انتخاب داور قبل از آن هیچ رسمیتی ندارد.

ماله کشی روی گاف دپارتمان، فکس رسمی شد گمانه زنی!

رفعتی انتخاب زاهدی فر را گمانه زنی می داند

حالا که کپی فکس ابلاغ رسمی داوری بازی سپاهان - پرسپولیس به زاهدی فر لو رفته،رفعتی رئیس دپارتمان داوری سعی دارد به نوعی روی این خطا ماله کشی کند:اسامی داوران بازی ها زمانی رسمیت پیدا می نماید که به وسیله سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام گردد و هرگونه گمانه زنی درباره انتخاب داور قبل از آن هیچ رسمیتی ندارد.بارها رخ داده که کمیته، داور بازی را به علت بیماری و موارد دیگر تغییر داده است.برهمین اساس تصمیم نهایی را کمیته می گیرد و ابلاغ داوران زمانی رسمیت پیدا می نماید که در سایت فدراسیون اطلاع رسانی شده باشد.

رفعتی که نمی خواهد درباره عملکرد فغانی صحبت کند، گفت:علیرضا فغانی یکی از سرمایه های ملی ما است. اینکه او را با الفاظ نامربوطی صدا کنیم، به نظرم این هجمه ها درست نیست. باید شان و احترام این داور را حفظ کنیم. بیشتر داوران جوان ما از فغانی الگو می گیرند. حضور وی و تیم اش در جام جهانی توانست عیار داوری ایران را بالا ببرد. به هرحال فغانی در زمین با اقتدار و تسلط کامل بازی را قضاوت می نماید و این نکته مورد تایید کمیته داوران است.

3-185

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3343

به "ماله کشی روی گاف دپارتمان، فکس رسمی شد گمانه زنی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماله کشی روی گاف دپارتمان، فکس رسمی شد گمانه زنی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید